پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر دفاع سخنران مراسم یادواره شهدای بخش دودانگه

فرماندار ساری از حضور وزیر دفاع برای سخنرانی در مراسم یادواره شهدای بخش دودانگه به مازندران خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، احمد حسین‎زادگان صبح امروز در نشست برگزاری یادواره شهدای بخش دودانگه شهرستان ساری با اشاره به اینکه تبیین فرهنگ مناسب شهادت یکی از اقداماتی است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: شهدا مظهر پاکی و رشادت هستند و برگزاری یادواره آنها نیز از وظایف اصلی ما است.

 

وی اضافه کرد: اهداف شهدا باید برای نسل جوان جامعه به خوبی تبیین شود، راه تعالی جامعه پناه بردن به فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی است.

 

حسین‌زادگان تاکید کرد: نسل جوان ما هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگر به فعالیت فرهنگی نشات گرفته از فرهنگ شهدا نیاز دارد و این موضوع با برگزاری یادواره شهدا و تکریم خانواده آنها امکان‌پذیر است.

 

وی با اشاره به تاثیرگذاری یادواره شهدا و نیز تاثیرپذیری نسل حاضر از یادواره شهدا، افزود: از همه ظرفیت موجود برای برگزاری مطلوب یادواره شهدا باید استفاده کرد.

 

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش‌های ضددینی زیادی در جهان علیه اسلام می‎شود، شبکه‌های معاند زیادی تلاش دارند که اعتقاد دینی مردم را سست کنند، برای مبارزه با دشمن در این فضا با تدارک برنامه‌های معنوی اثرگذار نظیر یادواره شهدا همه برنامه‌های ضددینی دشمنان اسلام خنثی می‎شود.

 

وی با اعلام اینکه با برگزاری یادواره شهدا اقدام موثر و ریشه‌دار برای تبیین فرهنگ ناب اسلامی انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: نسل جدید با حضور در یادواره شهدا منویات اساسی اسلام را درک می‎کند و همین موضوع از برکات اصلی یادواره شهدا است.

 

حسین‌زادگان با اعلام اینکه در تدارک یادواره شهدا باید از ظرفیت مردمی بهره‌برداری کنیم، افزود: بهره‌برداری فرهنگی مناسب از یادواره شهدا یکی از اهداف است و این موضوع باید به صورت جدی تبیین شود.

 

وی از حضور وزیر دفاع در مراسم یادواره شهدا دودانگه به عنوان سخنران اصلی خبر داد و گفت: فرمانداری ساری نیز زمینه مناسب برگزاری این یادواره را در دستور کار خویش قرار می‏‌دهد.

 

بیست‌ویکمین یادواره شهدای بخش دودانگه ساری ۳۱ تیرماه در روستای خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.