پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر ارتباطات: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، خدمت خالصانه به مردم است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا،  محمد جواد آذری جهرمی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای روستای نیمور بخش کجور شهرستان نوشهر افزود: حفاظت از خون شهدا،  حفاظت از بیت المال است و اگر قرار است عزت داشته باشیم از سرمایه مردم باید صیانت کنیم. 

وی گفت:  ملت ایران امروز به برکت خون شهدا در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده است و این مقاومت در برابر تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مرهون رشادت ها و حماسه های شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس است. 

وزیر ارتباطات افزود:  استکبار جهانی به اشکال مختلف ملت ایران را مورد تهدید قرار داده و اما ملت در برابر این تهدید ها خم به ابرو نیاورد،  به گونه ای که با قاطعیت شعار مرگ بر آمریکا  سر می دهند و همه این موارد به پشتوانه خون شهدا است .

وی گفت: نکته دیگر آنکه در شرایط فعلی دیده می شود که دشمن با بهره گیری از همه ظرفیت ها نتوانست ملت را به زانو در آورد و در خواست مذاکره می کند همه این موارد به برکت خون شهدا است.

آذری جهرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود:  امروز راز محبوبیت شهید رجایی به این خاطر است که او معتقد بود مشکلاتی اگر در کشور وجود دارد در ابتدا متوجه مسئولان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان نوشهر ، علاوه بر شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی ، سالن ترمینال فرودگاه این شهر و ۱۷۵ پروژه در بخش های ای تی و ارتباطات استان مازندران را افتتاح کرد.

روستای نیمور بخش کجور ۲۲ شهید تقدم اسلام و جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 روستای نیمور یکی از روستاهای بخش کجور و در فاصله ۶۵ کیلومتری نوشهر قرار دارد این روستای ییلاقی کوهستانی دارای ۳۲۰ خانوار است وشغل اصلی اهالی این روستا دامپروری و کشاورزی است.

بخش کجور با برخورداری از ۶۴  روستا و ۲ نقطه شهری جمعیتی دست کم ۱۲ هزار جمعیت ثابت و ۲۵ هزار جمعیت متغییر در غرب مازندران قرار دارد.

/۱۶۰۲/۷۸۷۸/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.