پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزش باد شديد در چهاردانگه

در حال حاضر از منطقه چهاردانگه ساری نیز خبر می‌رسد که وزش باد شدید به این منطقه نیز رسیده است. با توجه به کوهستانی بودن این منطقه و ورزش باد نسبتا شدید احتمال ریزش برف و باران نیز دور از انتظار نیست.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری فارس، طوفان شدید در سال 88 ساری سبب بروز خسارت جدی در مناطق مرکزی و برخی روستاهای اطراف آن شد.

در طوفان سال 87 سقف بسیاری از منازل مسکونی در بخش مرکزی و روستاهای اطراف ساری تخریب شده بود که در نوع خودش طوفان بسیار سهمگین بود.

ورزش باد نسبتا شدید که از حوالی ظهر روز گذشته ( يكشنبه 17 فروردين 1393 ) در استان مازندران شروع شد باعث نگرانی مردم شده است.

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی مازندران، سرعت باد را 100 کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

وزش باد در منطقه لفور شیرگاه باعث کنده شدن سقف دهیاری این منطقه شد.

فرهاد مصدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در اثر وزش باد و کنده شدن سقف دهیاری در روستای لفور شیرگاه دو نفر دچار سانحه شدند.

رئیس اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: با اقدم اورژانس این دو نفر به بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر منتقل شدند و کار مداوا بر روی این افراد ادامه دارد.

وی بیان داشت: این دو نفر هر دو از ناحیه سر مصدوم شدند که کار مداوا بر روی این افراد ادامه دارد.

به گزارش فارس، از منطقه چهاردانگه ساری نیز خبر می‌رسد که وزش باد شدید به این منطقه نیز رسیده است. با توجه به کوهستانی بودن این منطقه و ورزش باد نسبتا شدید احتمال ریزش برف و باران نیز دور از انتظار نیست.

حوالی ظهر ديروز ( يكشنبه 17 فروردين 1393 ) نیز باد نسبتا شدید در ساری باعث قطع درخت و مانع از تردد وسائل نقلیه به مرکز شهر شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.