پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزارت راه نسبت به ایمن سازی راههای مازندران توجه جدی داشته باشد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، محمد دامادی امروز در مراسم روز حمل و نقل و رانندگان در هتل بادله، اظهار داشت: جاده نقش مهمی در توسعه یا عدم توسعه جامعه دارد و بسیاری از افراد جانشان را در‌جاده ها از دست دادند که هزینه‌های سنگین بر خانواده می‌گذارد.

وی بیان کرد: 16 تا 19 هزار نفر سالانه با حوادث جاده ای جان خود را از دست می‌دهند که عدم رعایت قوانین و عدم بودجه و سو مدیریت سرمایه زیر خاک می‌رود.اگر  به رانندگان کامیون و مشکلتشان احترام نگذاریم  نشان از فهم ما بوده که سیستم حمل و نقل نیازمند توجه همه جانبه است.

دامادی گفت: بارها به وزرای راه پیشنهاد شد که در مسیر جاده‌ها خانه گرم درست شود تا رانندگان با ایمنی استراحت کنند و راهداران با کمترین امکانات در سوز و کولاک از حریم رانندگان دفاع می‌کنند که قدردان زحمات آنان باشیم.

وی افزود: جاده‌هایی که سالانه شتر فقط تردد دارد اعتبار جاده ای تعلق می‌گیرد اما جاده ساری –  تاکام نیاز به اعتبار دارد تا جوانان و مردم جانشان را از دست ندهند.

دامادی تصریح کرد: همه ما در کشتی نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم که باید با اتحاد و همدلی مشکلات را رفع و جهت توسعه و پیشرفت جامعه گام برداریم.

احمد آفرین محمدزاده، مدیرکل راهداری و حمل و تقل جاده ای مازندران گفت: اول دی با آغاز فصل زمستان به عنوان روز راهدار به ثبت رسید که26 آذرهفته حمل و نقل رانندگان و راهداری نامگذاری شد تا  با همکاری پلیس و راهداران، حمل ونقلی ایمن روان وسالم در جاده‌ها داشته باشیم.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.