پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورود دستگاه قضا به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، همزمان با هفته قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری مازندران ضمن بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل، دستورات قانونی لازم را برای حل مشکلات این شرکت‌ها صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، عباس پوریانی امروز در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاری و حمایت حقوقی و قانونی از تولیدکنندگان امر صنعت، از جمله برنامه‌های اصلی قوه قضاییه در سند تحول قضایی محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: قطعاً دستورات صادره در این بازدیدها مورد پیگیری قرار گرفته و روند اجرای مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی، به شکل دقیق رصد خواهد شد.

پوریانی در ادامه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران که با شرکت مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل برگزار شد، حضور یافت.

 رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران در این جلسه از تولیدکنندگان به عنوان فعالان جهاد اقتصادی یاد کرد و افزود: باید شأن، احترام و جایگاه تولیدکنندگان حفظ شود.

رئیس کل دادگستری مازندران بر حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید، تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه اجرایی باید نسبت به حمایت از امر تولید، اهتمام ویژه داشته باشند.

پوریانی با اشاره به برخی مشکلات موجود در شهرک صنعتی بشل سوادکوه، خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی در حوزه‌هایی مانند جاده دسترسی، تصفیه خانه، گاز و برق از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

رئیس شورای حفظ حقوق عامه دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیران ادارات باید شخصاً در جلسات اقتصاد مقاومتی دادگستری استان حاضر شوند، از عدم حضور برخی مدیران دستگاه اجرایی استان در این جلسات انتقاد کرد و گفت: مدیریت افرادی که نسبت به مردم بی توجه هستند و توان عملکرد مثبت در حوزه کاری خود را ندارند، به سود استان مازندران نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه عملکرد برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان، موجب تضییع حقوق عامه شده است، تصریح کرد: علی‌رغم دعوت برای حضور در جلسات، برخی مدیران به خود جرات شرکت در جلسه را هم نمی‌دهند، مدیران کم کار که شایسته مدیریت در استان مازندران نیستند را به مردم معرفی می‌کنیم و در این راستا با هیچ فردی تعارف نداریم.

پوریانی همچنین با گلایه‌مندی و انتقاد از عدم حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، افزود: متاسفانه برخی مدیران استان به وظایف و تکالیفی که مکلف به انجام آن هستند عمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در بحث پل فرح آباد به گهرباران، اداره کل راه و شهرسازی استان، تاکنون به تکلیفی که در زمان کوتاه نیز قابل انجام بوده، پس از گذشت چندین روز عمل نکرده و این مصداق بارز تضییع حقوق عامه است.

ورود دستگاه قضا به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل

پوریانی تاکید کرد: در مقابل، شرکت گاز استان مازندران با مدیریت جهادی، به تکلیفی که برای رفع مشکل پل فرح آباد به گهرباران بر عهده گرفت، در کمترین زمان ممکن عمل کرده که این مهم قابل قدردانی است.

وضعیت راه‌های مازندران موجب شرمندگی است

رئیس کل دادگستری مازندران وضعیت راه‌های استان را موجب شرمندگی متولیان امر دانست و گفت: متاسفانه وضعیت راه‌های مازندران با استان‌های همجوار قابل مقایسه نیست که قطعاً در راستای حقوق عامه، این موارد پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مشکلات واحدهای تولیدی باران نیرو، بشل انرژی، خروش صنعت، مازرون بافت، کیک و کلوچه کاوه، چشمه لو، مازندنور و چند شرکت تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران مورد رسیدگی قرار گرفت. همچنین در ادامه رئیس کل دادگستری مازندران و هیات همراه از چند شرکت راکد و غیرفعال شهرک صنعتی بشل بازدید کردند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.