پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزش پنج گانه نقش مهمی در ارتقاء توان رزمی نیروی دریایی دارد

0

ایسنا/مازندران رییس تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ورزش پنج گانه نقش مهمی در ارتقاء توان رزمی نیروی دریایی داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیر جمشید فولادی در آیین اختتامیه مسابقات پنج گانه درایی آجا که به میزبانی دانشگاه نیروی دریایی نوشهر ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه برگزار شد، با مطلوب ارزیابی کردن این دوره از مسابقات در ارتقا و افزایش توان جسمی نیروی‌های ارتش، اظهار کرد: این مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه ورزش پنج گانه نقش مهمی در ارتقاء توان رزمی نیروی دریایی دارد.
وی با بیان اینکه پایه ورزش‌های پنج گانه در نیروی دریایی  نهفته است، افزود: نیروی زمینی و هوایی در این ورزش پنج گانه که اختصاصا مربوط به دریا است آنچنان ضرورتی ندارند و ورزش‌های مختص به خود را انجام می دهند و بر اساس ماموریتی که دارند برنامه‌ریزی می‌شود.

ورزش پنج گانه یکی از پرکاربردترین ورزش ارتش‌های جهان است
ناخدا یکم ابوالفضل رمضانی مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی با بیان اینکه ورزش پنج گانه یکی از پرکاربردترین ورزش  ارتش های جهان است، اظهار کرد: هر ساله این ورزش در یک کشور برگزار می‌شود.
وی گفت: در این دوره از مسابقات در ارتش های کشور رکه از ۱۱ بهمن تا ۱۵ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه نیروی دریایی نوشهر انجام شد، تیم‌هایی از منطقه یکم، منطقه چهارم، مرکز تخصصی رشت، مرکز آموزش تفنگداران منجیر و دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر حضور داشتند. 
مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی گفت: در پایان این دوره تیم مرکز آموزش تفنگداران منجیر به مقام نخست، تیم دانشگاه نیروی دریایی نوشهر به مقام دوم و تیم مرکز تخصصی رشت مقام سوم را کسب کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.