پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی تحویل داده شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و علی خطیر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی، جهت انعقاد مشارکت‌نامه تحویل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی، این ورزشگاه به باشگاه فوق تحویل داده شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، امروز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اظهار کرد: در جهت حمایت از نساجی هیچ وقت پا پس نمی‌کشیم.

رجبی ضمن خوشآمد به آقای خطیر مدیرعامل جدید باشگاه نساجی، بیان کرد: این قرارداد ورزشگاه باشگاه نساجی امضاء شد و خواهش دارم که باید همیشه کنار هم باشیم، ما هم کنار شما و باشگاه نساجی هستیم تا موفقیت بیشتر حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه نساجی شناسنامه فوتبال و ورزش مازندران است، ادامه داد: جهت رفع مشکلات و ایراداتی که فدراسیون و سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر داشتند، سعی کردیم با همکاری همدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

رجبی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران کنار شماست، چون تیم نساجی وزن ورزش استان مازندران را بالاتر می‌برد و ما از موفقیت باشگاه نساجی افتخار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: آماده هستیم هرگونه همکاری را در جهت کمک به باشگاه نساجی انجام دهیم.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی، از زحمات مالک باشگاه نساجی قدردانی کرد وافزود: رضا حدادیان از هیچ جایی تامین نمی‌شود و ایشان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در سال به عشق مردم مازندران هزینه میکند و هیچ آورده‌ای برای او ندارد.

خطیر افزود: احساس من این است که برای توسعه ورزش و حمایت از سرمایه‌گذار در قسمت‌های دیگر استان هم این موضوع نمود پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: مجموعه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای مردم قائمشهر و استان مازندران است و هر تغییراتی در این مجموعه برای استان باقی خواهد ماند.

وی افزود: این نگاه شما و این کمک و حمایت شما به باشگاه نساجی، حتما به یادگار خواهد ماند و هواداران قدردان این نکته حمایتی شما خواهند بود.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی تحویل داده شد

خطیر ادامه داد: می‌شود از ظرفیت آقای حدادیان بهینه استفاده کرد تا اثرگذاری بیشتری در ورزش و خصوصا فوتبال مازندران داشته باشیم.

قابل ذکر است، در حاشیه این جلسه، مشارکت نامه خصوصی، ماده ۲۷ پروژه استادیوم شهید وطنی قائمشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و مدیرعامل باشگاه نساجی منعقد شد و به امضاء رسید.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.