پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزشگاه بازسازی شده برای «خونه به خونه» خوش یمن بود

0

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته بیست وسوم این مسابقات عصر سه شنبه در ورزشگاه هفت تیربابل برگزار شد و طی آن شاگردان ” اکبرمیثاقیان” در تیم خونه به خونه با پیروزی ۲برصفر میهمان خود را شکست بدرقه کرد.

بابلی ها که در این دیدار از حمایت حدود دوهزار تماشاگر خانگی برای کسب پیروزی و فرار از انتهای جدول انگیزه های زیادی داشت، از همان دقایق نخست توپ و میدان را در دست گرفت و در چندین موقعیت تا بازکردن دروازه تیم شهرداری تبریز پیش رفت.

خونه به خونه ای ها در یکی از جدی ترین موقعیت های خود در نیمه نخست با یک حمله سریع و در شلوغی محوطه جریمه تیم شهرداری توپ به “محمود مطلق زاده ” بازیکن آماده این روزهای خونه به خونه رسید و این بازیکن با شوتی هوشمندانه توپ را به تور دروازه شهرداری دوخت و ورزشگاه هفت تیربابل را غرق در شادی کرد.

نیمه نخست با وجود حملات نصف و نیمه دوتیم در نهایت با برتری یک برصفر بابلی ها خاتمه یافت. در آغاز نیمه دوم، دو تیم میل به حمله بیشتری به سمت دروازه یکدیگر تدارک دیدند که با بی دقیقی مهاجمان بی نتیجه ماند.

خونه به خونه ای ها در دقیقه ۶۲ روی حرکت عمقی و پیش روی به سمت دروازه تیم شهرداری تبریز، یکی از بازیکنان تیم میزبان در محوطه جریمه شهرداری سرنگون  شد و داور یک ضربه پنالتی به نفع شاگردان میثاقیان اعلام کرد.

محمود مطلق زاده” بازیکن آماده وتاثیرگذار این روزهای بابلی ها  پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل دوم خودش و تیم خونه به خونه را به ثمر رساند.

در ادامه نیز تلاش های تیم شهرداری برای جبران گل های خورده بی نتیجه ماند تا خونه به خونه ای ها در نخستین بازی خانگی خود در کنار هواداران با ۳ امتیاز اززشمند جشن بگیرند.

خونه به خونه مازندران با کسب ۳ امتیاز ارزشمند این بازی خانگی ۱۸ امتیازی شد وبا قرارگرفتن در رده چهاردهم جدول رده بندی این مسابقات، فاصله امتیازی خود را با تیم های بالاتر از خود کمتر کرد.

تیم شهرداری تبریز با شکست دور از خانه برابر خونه به خونه با  ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی این مسابقات باقی ماند.

خونه به خونه مازندران که سال گذشته با بدشانسی در آخرین دیدار لیگ یک با گل شماری از رفتن به لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جا ماند در فصل جاری این رقابت ها با نتایج ضعیف تا انتهای جدول رده بندی سقوط کرد.

مالکان این تیم متمول سال های گذشته در لیگ یک برای جلوگیری از سقوط تیمشان به لیگ پایین تر “اکبر میثاقیان” سرمربی که ۲ فصل قبل در روزهای پایانی به دلایل نامعلومی از این تیم برکنار کردند را به خدمت گرفتن تا شاید آب رفته به جوی برگردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.