پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزشکاران مازندرانی به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدرضا ییلاقی بعدازظهر در دیدار فعالان فرهنگی و ورزشی استان، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی ورزش و جوانان مازندران، اظهار کرد: با همه امکانات و ظرفیت‌ها برای رفع موانع اشتغال و ازدواج جوانان در محدوده قانونی تعیین شده پای کار هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های مردم استان مازندران برای حفظ و احیا انقلاب اسلامی ایران، گفت: مردم مازندران همواره به آرمان‌های انقلاب وفادار بوده و هستند و مردم این استان، علت دشمنی‌ها و علاقه شدید دشمنان به ناامن کردن ایران اسلامی را خوب می‌فهمند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران،ضمن محکومیت اغتشاشات و اقدامات ضدامنیتی برخی فریب‌خوردگان تاکید کرد: در مازندران، ورزشکاران ارزشی و باغیرت زیادی داریم که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و لجن پراکنی‌ها تاثیری در عزم و اراده پهلوانان استان شهید پرور ندارد.

وی با تمجید از ورزشکاران معتقد به مبانی اصیل اسلام و انقلاب و ظلم ستیزی پهلوانان مازندرانی گفت: ما به کلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص ورزشکاران ایثارگر استان‌مان که با رژیم اشغالگر قدس حاضر به رقابت نبودند می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: بارها ثابت شده که این نظام صاحب و ناظری دارد، یک مصداق آن بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره شهدای ورزش بودتا جامعه پهلوانان واقعی خود را بهتر بشناسد.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.