پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند

0

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: با حضور رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، مسئولان نهاد‌های امنیتی، دلیری و یوسفی معاونین اداره کل، معافی مسئول حراست، آری مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان و روسای ادارات و هیات‌های ورزشی، آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف دادند در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم با اعلام اینکه اسرائیل را کشور نمی‌دانیم و یک رژیم اشغالگر است، گفت:صحبت‌های حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری درخصوص این رژیم جعلی بسیار دقیق و چراغ راه است.

او با اشاره به اقدامات ورزشکاران مازندرانی در امتناع از رقابت با نمایندگان این رژیم غاصب، افزود: اکنون اسرائیل یک رژیم منفور و کودک کش در سطح جهان شناخته می‌شود و ورزشکاران ما نیز همواره در راه عقیده و آرمان‌ها ثابت قدم بوده اند.

رجبی گفت: شاید مدال ورزشکاران فراموش شود، اما حرکت‌های جوانمردانه در ورزش ماندگار خواهد بود و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از اقدام ورزشکاران جوانمرد تمجید کردند.

در این مراسم، آیناز نصیری امیرمحمد نصیر احمدی یاسین ولی زاده و سعید نصیری در تکواندو، رامتین کاکاوند در شطرنج و محمد بخشی در کشتی در این مراسم تجلیل شدند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.