پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وداع با روحانی که دغدغه خدمت به مردم داشت/ آیت‌الله سلیمانی سنگربان انقلاب بود

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، امشب از بابلسر که‌مشهد سر است و شهری است که از همان ابتدا با شهید و شهادت درآمیخته است، با مردی از تبار خوبی‌ها وداع می‌کنیم و وداع با شکوه با پیکر پاک آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی از دقایقی قبل در مصلای بزرگ بابلسر با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران آغاز شد.

 

امشب در مصلای بابلسر مردم ولایتمدار مازندران با مردی وداع می‌کنند که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر بود و شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی که مازندرانی‌ها به خوبی با ایشان و خطابه‌هایش آشنا هستند، مردی که همواره پای ثابت تبیین انقلاب و روشنگری‌ها و مراسم شهدا و تحلیل از خانواده شهدا بود و الحق که مرگی جز شهادت برای او متصور نبود و چه خوب پاداش مزد مجاهدت های چندین و چندساله خود را گرفت.

استان شهدای انقلاب و مدافعان حریم و حرم و اکنون بار دیگر در دفتر سرخ مازندران نامی درخشید که سالیان سال با خون دل مکتب امام صادق(ع)  خو گرفت و چه مزدی گرفت در شب قدر که امروز نامش در کنار شهدای دیگر با محاسن خونینش برده می‌شود.

استان مازندران، استان حماسه و ولایت و استقامت و استان علویان است که محله به محله پیرو ولایت و رهبری و ائمه و در خط ولایت هستند.

این سرزمین با شهادت بیگانه نیست و سالیان سال است که شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب کرده و  تقدیم کردن بیش از ۱۰ هزار شهید  انقلاب و مدافعان حریم و حرم بیانگر دلدادگی مردم این دیار به شهید و شهادت و انقلاب است و شهادت کرامت‌ ماست.

و امشب چه خوب این شهید ارزشمند همه‌ما را گرد هم جمع کرده است و  همه‌ما را در این‌مسیر گرد هم آورده و می خواهد ما را در مسیر قرار دهد.

 

* شهادت مزد پنجاه سال مجاهدت‌های الله سلیمانی بود

حجت‌الاسلام محمداسماعل قلی‌پور امام جمعه بابلسر در مراسم وداع با  پیکر آیت‌الله سلیمانی (ره) در سخنانی گفت: اصلا در باورم نمی‌آمد که امشب شبی در محضر شما شهادت این روحانی و عالم فرهیخته را تسلیت بگویم.

وی افزود: آیت‌الله سلیمانی مزد زحمات نیم قرن مجاهدت خود را گرفتند و به خدای خود پیوستند.

امام جمعه بابلسر گفت: نماز جمعه‌هایی که در خدمت آیت‌‌الله سلیمانی در بابلسر بودیم نماز عصر را به امامت ایشان اقامه‌ می‌کردیم و مردم بابلسر به خوبی این‌مساله را می‌دانند.

 

وی اظهار کرد: فقدان این عالم مجاهد و فرهیخته باورکردنی نیست و در اذهان‌نمی‌گنجد و این عالم با شهادت خود به آرزوی خود رسیده و مزد خود را گرفتند.

 

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.