پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واگذاری انشعاب گاز رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

0

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا امسال بیش از ۶۶۲ انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.

او با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، افزود: ۴۷۷ انشعاب گاز رایگان امسال برای اقشار نیازمند روستائی و ۱۸۵ انشعاب به جامعه هدف شهری تخصیص داده شده که همه این خدمات به طور رایگان به خانواده مددجویان و نیازمند ارائه شده است.

مایلی رستمی با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گاز رسانی استان انجام می‌شود، گفت: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده ننموده اند می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

او افزود: بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می‌توانند از قبض رایگان گاز بهره‌مند شوند.

مایلی رستمی گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با قرار گرفتن در سه پلکان نخست مصرف گاز از قبض رایگان برخوردار شوند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.