پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واکنش توئیتری نماینده مجلس به اقامه نماز در جلسه

2

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، انتشار تصاویری از اقامه نماز مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیدار با وزیر امور خارجه حاشیه‌ساز شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی تعابیر مختلفی از آن برداشت کردند.

در همین ارتباط مهدی سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در توئیتر درخصوص انتشار تصاویر اقامه نماز وی در جلسه با وزیر امور خارجه واکنش نشان داد.

وی عنوان کرد: قبل از آغاز رسمی جلسه مشغول ‎اقامه نماز بودم که ‎وزیر امور خارجه رسیدند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر و معاونان هنوز حضور پیدا نکرده بودند که بنده نماز را بعلت ضیق وقت شروع کردم.

در این تصویر نیز اگر دقت کنید مشهود است نشست شروع نشده و اعضا مشغول گپ و گفت هستند.

 /غ/م


لینک منبع اصلی مطلب

2 نظرات
  1. موسوی می گوید

    عرض سلام و خسته نباشید
    با توجه به اهداف راه اندازی این سایت، لطفا روی اخبار منطقه چهاردانگه (معرفی روستاها به همراه مناطق تفریحی و ناشناخته، جذابیت ها و مزایای زندگی در روستا، مصاحبه با افراد موفق ساکن منطقه در خصوص اشتغال و کار آفرینی، انعکاس مشکلات و ….) بیشتر تمرکز کنید. به نظر می رسد بازنشر اخبار غیر مرتبط و پراکنده سایت های دیگر چندان مطلوب چهاردانگه نیوز نیست.

    1. حامد خليلي ازني می گوید

      ضمن تقدیر و تکشر از توجه جنابعالی، اخبار سایت دو بخش دارد، بخش مازندران و بخش چهاردانگه. لذا اخبار مازندران هم در بخش مازندران سایت چهاردانگه نیوز منتشر می شود.
      اگر سوژای مدر نظر شما است اعلام بفرمایید خوشحال می شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.