پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واحد پردیس بین‌الملل رامسر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

0

قاسم جانبابایی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از این پروژه  در رامسر افزود : مراحل ساخت واحد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر بخش فیزیکی آن به پایان رسید و هم اکنون در مرحله محوط سازی قرار دارد که امید می رود تا بهمن ماه امسال با تکمیل این قسمت به بهره داری برسد.

ساختمان واحد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر احداث شده  که هم اکنون ۳ هزار و ۷۰۰ متر از ان به عنوان فضای آموزشی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی همجنین در خصوص مرکز غربالگری سرطان رامسر هم گفت :‌  مراحل ساخت تاسیسات بخش فیزیکی این مرکز نیز رو به اتمام است بعلاوه انکه تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای غربالگری این مرکز هم از سوی وزارتخانه به زودی تامین می شود.

ساخت مرکز غربالگری سرطان رامسر به عنوان دومین مرکز استان مازندران در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر در ۲ طبقه و جمعاً به مساحت یک هزار مترمربع شروع شد و عملیات ساختمانی ان هم اکنون در حال انجام است.
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین در خصوص طرح توسعه اتاق عمل بیمارستان امام سجاد رامسر گفت :‌  فاز اول این طرح در مراحل تکمیلی قرار دارد.

جانبابایی در تشریح پروژه های در حال ساخت این وزارتخانه در استان مازندران گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور امل ، اورژانس بیمارستان قائمشهر ، پروژه بیمارستان بهشهر ،کلینیک های ویژه در تنکابن ، قائم شهر، بهشهر و ساری از پروژه هایی هستند که در مراحل پایانی قرار دارد .

وی اظهار امیدواری کرد که این طرح ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

معاون درمان وزارت بهداشت ،‌درمان و آموزش پزشکی همچین از اضافه شدن هشت هزار تخت بیمارستانی در مناطق کم برخوردار کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.