پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واحدهای صنفی متخلف رامسر ۱۳میلیارد ریال جریمه شدند

0

سعید فیلی روز سه شنبه در جلسه کار گروه تنظیم بازار شهرستان رامسر افزود:  در ۱۰ ماهه گذشته ۶ هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام که از این تعداد ۷۴۴ مورد منجر به تشکیل پرونده قضایی شد.

وی گفت: بیشتر تخلف واحدهای صنفی شهرستان کم فروشی،  قاچاق کالا و عدم درج قیمت بوده است.

وی همچنین با اشاره به استقرار قرارگاه نظارت بر بازار از زمان سهمیه بندی مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بازرسی ها از واحدهای صنفی در سطح شهرستان افزایش یافته است.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت رامسر خاطر نشان کرد:‌ به منظور تنظم بازار در این مدت  ۹ تن گوشت گوساله و ۱ تن گوشت گرم گوسفندی ، ۱۴۰ تن شکر ، ۷۴ تن برنج ، ۲۹ هزار و ۴۰۰ جلد دفترچه با ارز ۴۲۰۰ تومانی و …  در این شهرستان توزیع شد ضمن اینکه با همکاری برخی از واحدهای صنفی قضابان و توزیع گوشت گرم با قیمت پائین تر از بازار از افزایش بی رویه قیمت گوشت جلوگیری شد.

فرماندار شهرستان رامسر هم در کارگروه تنظیم بازار شهرستان رامسر هماهنگی بین نهادها برای کنترل التهاب بازار و نظارت را ضروری دانست و گفت :‌  با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات بهمن و سال نو باید نظارت ها ومراقبت ها بیش از پیش افزایش یابد تا مردم دچار کمبود و گرانفروشی نباشند.

محمد آزاد با بیان اینکه مردم باید تعادل و نظم بازار را احساس کنند،‌ افزود: دشمن حوزه اقتصادی کشور را نشانه رفته و تلاش دارد تا با تحریم بیشتر ایران مردم را از نظام و انقلاب اسلامی و مشارکت عمومی دلسرد کند پس مسوولان دستگاهها ذیربط وظیفه دارند تا بیش از پیش بازار را کنترل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.