پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واحدهای صنعتی خرد مازندران مورد حمایت بسیج مهندسین قرار می‌گیرند+فیلم

0

هادی عسگری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین صنعتی مازندران از مهرماه سال 94 در استان تاسیس و فعالیت خود را با راه اندازی 14 رده در مازندران آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های این سازمان اجرای برنامه‌های متعدد به منظور گرامی‌داشت هفته بسیج در مازندران است، افزود: بازدید علمی از واحدهای صنعتی و علمی و پایش و ارزیابی این واحدها از جمله برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلای مازندران در هفته بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و تقویت کلینیک‌های صنعتی، کارگاه آموزشی برق و کلینیک صنعتی با حضور مهندسین مرتبط با رشته‌های برق و صنایع 17 استان با بهره‌گیری از تجربیات اساتید مجرب از وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت به میزبانی مازندران در بابلسر برگزار شد.

عسگری دامه داد: در کارگاه برق در بحث نصب و راه اندازی پنل‌های خورشیدی و در کارگاه کلینیک صنعتی تمام فارغ التحصیلان رشته مهندسی صنایع برای برخورداری از آموزش‌های لازم گرد هم می آیند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز سازمان بسیج مهندسین صنعتی مازندران بر واحدهای صنعتی خرد و کوچک است، گفت: ستاد تسهیل در استانداری مازندران مستقر بوده که قالبا” در حوزه بررسی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی بزرگ فعالیت دارد اما از آنجایی‌که توجه کمتری به واحدهای صنعتی خرد و کوچک شده بنابراین بیشترین تمرکز سازمان بر روی این واحدها است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جامعه هدف این سازمان تمام فارغ التحصیلان در رشته مهندسی مرتبط با صنعت و معدن و واحدهای صنعتی خرد و کوچک است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بهره‌گیری از ظرفیت‌های مهندسین، متخصصین و اساتید مجرب در رشته‌های مهندسی صنعت و معدن برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی مازندران است.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.