پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هیچ کشوری مانند ایران در مقابل دشمنان ایستاده و مقاوم نیست

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، چهاردهمین یادواره شهدای ترور و شهدای منطقه «دالخانی» این شهرستان با حضور سردار ضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه و حضور پرشور مردم شهید پرور در یادمان شهدای جنگل‌دالخانی رامسر برگزار شد.

سردار حزنی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: مقام شهدا در انقلاب اسلامی ایران و اثر مجاهدت و ایثار رزمندگان در تاریخ قطعا ماندگار است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه  یاد وخاطرات شهدا باید ثبت و برای نسل جوان بازگو شود، افزود: سبک زندگی شهدا سبکی ارزشمند و الگویی برای زندگی درست و الهی است.

سردار حزنی درادامه با اشاره به اینکه ۴۲ سال از جنگ تحمیلی ودفاع مقدس می‌گذرد و دشمنان ما که عراق فقط پیشانی آن بود و کشور‌هایی همچون آمریکا و اسرائیل، شوروی و اکثر دولت‌ها که فقط سوریه جز آنان نبود در این جنگ مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی، مقاومت و جنگ در جنگل نیز برای همه شناسانده شد و مبارزه در جنگل توسط گروهک‌های معاند و منافق در شمال کشور باعث شد تا رزمندگان در این مناطق نیز مجاهدت‌های مثال‌زدنی داشته باشند.

وی با اشاره به جنگ‌های متعدد در تاریخ ایران که در دوران حکام سلطنتی در قرن‌های گذشته اتفاق افتاد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین حکومتی است که با غیرت و تعصب دینی و ملی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در ادامه به تبیین دوران منحوس پهلوی پرداخت و گفت: در دوران پهلوی می‌بینیم که تا اتفاقی می‌افتاد حکام عقب نشینی می‌کردند و خاک ایران را به سادگی و بدون هیچ مقاومتی به تاراج می‌دادند.

سردار حزنی تصریح کرد: در ۸ سال دفاع مقدس می‌بینیم که جوانان و رزمندگان شجاع ایران اسلامی با ادای تکلیف نسبت به دین و انقلاب و طن خود مقاومت کردند و تاریخ ساز شدند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر اهمیت و ارزش شهید و شهادت گفت: قدر و منزلت شهدا بسیار بالاست، شهدا افتخار کشور است، شما نمی‌توانید کشوری را پیدا کنید که در بدو پیروزی انقلاب خود نخست وزیرش، رییس جمهورش، تئوریسین هایش، فرماندهان نظامی‌اش و جوانان و مردان و زنان آن شهید شوند و همچون کوه استوار بایستد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.