پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هیات تیراندازی در صدر روابط‌ عمومی‌های ورزش مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، روابط‌ عمومی هیات تیراندازی مازندران در صدر روابط‌ عمومی‌های هیات‌های ورزشی مازندران قرار گرفت.

اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران شامگاه ۶ خرداد در آیینی از روابط‌ عمومی‌های برگزیده ورزش استان تجلیل کرد که در این میان نام روابط عمومی تیراندازی مازندران نیز به چشم می‌خورد.

در این مراسم، روابط عمومی‌های هیات‌ تیراندازی، پزشکی‌ورزشی، تکواندو و کاراته و روسای روابط عمومی ادارات ورزش شهرستان‌های ساری، بابلسر و محمودآباد مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، یوسفی و دلیری معاونین اداره‌کل و ولی‌پور مشاور مدیرکل، حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم تقدیر از روابط عمومی‌های ورزش و جوانان، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، اظهار داشت: تلاش‌ها، زحمات و اقدامات بزرگ رئیس‌جمهور شهید پس از شهادت ایشان بیشتر منتشر شد.

علی رجبی، از نقدپذیری مدیران دستگاه ورزش و جوانان گفت و افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان به نقطه‌ای رسیده که پاسخگوی تمامی انتقادات است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به اهمیت اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اشاره و بیان کرد: روابط عمومی‌ها نبض هر سازمان هستند و عاشقانه کار می‌کنند.

رجبی ادامه داد: شورای اطلاع‌رسانی را برای کمک به بحث رسانه‌ای ورزش و جوانان، از بین خبرنگاران و روابط عمومی‌های فعال و دلسوز راه‌اندازی خواهیم کرد. 

وی خاطرنشان کرد: این ورزش و قهرمانان هستند که می‌مانند ولی ما به عنوان مسئول، باید درست کار کنیم تا ماندگار شویم.

رجبی یادآور شد: اعتبارات خوبی برای پروژه‌های ورزشی استان در نظر گرفته شده که به عنوان نمونه در سفر اخیر شهید جمهور، ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه سالن ورزشی جویبار در نظر گرفته شده و ما برنامه داریم هر ۱۵ روز یک پروژه ورزشی را افتتاح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد: تا دهه مبارک فجر، ۲۱ پروژه ورزشی را که بیش‌از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، به بهره‌برداری خواهیم رساند.

رجبی، تلاش‌های هیات تیراندازی مازندران و در راس آن دکتر اسکندرنیا را ستود و گفت: هزینه‌های زیادی در هیات تیراندازی صورت گرفت.

وی با تاکید بر این‌که باید قوی شویم و درست کار کنیم، افزود: اگر همین خانم “هانیه رستمیان” را هر استانی داشت، غوغا به پا می‌کرد و ما باید در حفظ سرمایه‌ها تلاش مضاعف داشته باشیم.

حسین دلیری، معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز در جمع فعالان حوزه روابط عمومی ورزش و جوانان، اظهار داشت: روابط عمومی نقش تأثیرگذاری در پیشرفت یک دستگاه داشته و این موضوع در ورزش پررنگ‌تر خواهد بود.

وی افزود: مازندران استان پرافتخاری بوده و همیشه در صدر کشور در بحث افتخارآفرینی قرار دارد و در بحث رسانه و روابط عمومی هم جزو بهترین‌های کشور است.

دلیری گفت: روابط‌عمومی‌ها نگاه مسئولانه به تمام موضوعات داشته و نقش تأثیرگذاری در پیشرفت ورزش دارند.

حجت‌الله یوسفی، معاون توسعه منابع اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز اظهار کرد: روابط‌ عمومی‌ها عملکرد مسئولین و دولت را به نمایش می‌گذارند و پلی بین مردم و مسئولین هستند.

وی گفت: توجه به بحث آموزش در روابط عمومی‌ها باید در اولویت دستگاه ورزش باشد.

یوسفی از اهمیت مدیریت فضای مجازی گفت و ادامه داد: قدرت رسانه از قدرت بمب اتم هم در حال حاضر بیشتر است و توجه به بحث رسانه و روابط عمومی باید در ادارات و هیات‌های ورزشی در اولویت باشد.

معاون توسعه منابع اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: حوزه روابط‌ عمومی حوزه بسیار مهمی است و بحث جهاد تبیینی که حضرت آقا فرموده‌اند، باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، از روابط‌ عمومی‌های فعال ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و روابط عمومی هیات‌های ورزشی استان تجلیل شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.