پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هیأت‌های مذهبی به کانون جهاد تبیین تبدیل شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در صبح امروز رزمایش فعالان فرهنگی مازندران از ضرورت فعالیت، روشنگری و تبیین فعالان فرهنگی سخن گفت.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای تضعیف زنان جامعه، گفت: دشمن با برنامه‌های مدون و از پیش طراحی شده برای انحراف و تنزل جایگاه زنان و دختران ما، سخت تلاش می‌کند و برای جلوگیری از تحرکات آن ها نیاز است، نهضت پیشرفت بانوان به شکلی قوی در جامعه ظاهر شود‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی برای الگوی سوم زن مسلمان، گفت: زنان باید پیونددهنده حرکت‌های اجتماعی شوند وگرنه انبوه هجمه‌ها به جریان حجاب استمرار خواهد داشت.

شریف‌تبار افزود: وظیفه همه ما این است که در چنین شرایط دشواری در راستای جهاد تبیین عمل کنیم و هیأت‌ها را به کانون و محل جهاد تبیین تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در پی ترویج کشف حجاب است و باید قهرمانانه در میدان باشیم، افزود: امروز قرارگاه دختران حاج قاسم نقطه مواجهه با دشمن را شناخته که به طور جدی در میدان حضور پیدا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به سر و صداهای رسانه‌ای دشمن جهت بزرگ نشان دادن عرصه بیان کرد: دشمن بداند که مرعوب این سر و صداها نخواهیم شد و همچنان در صحنه حضور داریم.

حجت الاسلام شریف تبار ادامه داد: باید به سمتی برویم که معروف‌ها را در جامعه‌ها بشناسانیم و افتخارات دیگری را در میدان جهاد تبیین رقم بزنیم.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۱ هزار نونهال و پیش دبستانی در موسسات قرآنی تربیت و پرورش یافتند و نزدیک به هزار و ۲۰۰ دوره آموزشی در قالب ۵۰ فعالیت در عرصه‌های قرآنی برگزار شد،گفت:  همچنین در ۱۰۰ مسجد استان طرح نهضت جلسات تفسیر و تدبر قرآن در ۱۰۰ مسجد مازندران به عنوان پایگاه‌های قرآنی برگزار شد و در طرح‌های مصباح الهدی و نور الهدی نیز ۲ هزار و ۳۰۰ نفر حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان بیان کرد: اعطای مدرک تخصصی مربی قرآنی به ۱۲ هزار نفر از افتخارات این  سازمان است. همچنین در سال گذشته ۴۰ همایش در پیش از محرم و ۳۵ همایش در ماه رمضان برگزار شد و ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر اعزام مبلغ صورت گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.