پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هوشمند سازی ۱۰ کلاس درس مدارس چهاردانگه در سال ۱۳۹۴

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ابراز امیدواری کرد: با تلاش آموزش و پرورش، در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت بهره گیری از مشارکت نهادها و خیّرین، همه کلاس های درس براساس اولویت ذکر شده هوشمند شوند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، شریعت نژاد، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: در سال تحصیلی جاری ( ۱۳۹۴ )، تاکنون ۱۰ کلاس درس، با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال، از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس، آموزش و پرورش منطقه، خیّرین و اولیای دانش آموزان، هوشمند شدند و این روند تا پایان سال تحصیلی ادامه می یابد.

 

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه افزود: یکی از سیاست های مؤثر آموزش و پرورش از سال ۱۳۹۰، هوشمند سازی کلاس های درس و پویا و جذاب کردن محیط یادگیری با بهره گیری از فن آوری های نوین می باشد. در همین راستا آموزش و پرورش منطقه با اولویت پایه های ششم ابتدایی و اول، دوم و سوم متوسطه اول، تاکنون نسبت به هوشمند کردن ۴۰ کلاس درس مبادرت نمود.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش آموزش و پرورش، در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت بهره گیری از مشارکت نهادها و خیّرین، همه کلاس های درس براساس اولویت ذکر شده هوشمند شوند.

 

IMG_1355-2

smart-class

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.