پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هنگامی که لااله الاالله می گوئیم یعنی نپذیرفتن،نه گفتن و ایستادن در برابر همه طاغوت

حجت الاسلام دکتر تیموری در طی سخنانی در نماز عید سعید قربان گفت: مسلمان شدن ما و تمام عبادات ما سیاسی است ، هنگامی که می گوییم لا اله الا الله یعنی نپذیرفتن، نه گفتن و ایستادن در برابر همه ی طاغوت ها.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز گذشته، دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ نماز عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در مصلی امام خمینی ( ره ) شهر کیاسر اقامه شد.

 

امام جمعه بخش چهاردانگه ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان به همه مسلمانان و مردم شریف چهاردانگه و شهر کیاسر گفت: تقوا باعث می شود که  انسان تسلیم فرمان خدا باشد.

 

حجت الاسلام دکتر تیموری با اشاره به آیه ( وَوَصَّىٰ بِهَا إِبْرَاهِیمُ بَنِیهِ وَیَعْقُوبُ یَا بَنِیَّ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَىٰ لَکُمُ الدِّینَ فَلَا تَمُوتُنَّ إِلَّا وَأَنتُم مُّسْلِمُونَ ) گفت: حضرت ابراهیم کاملا تسلیم فرمان الهی بود و همچنین به فرزندان خود دستور داد که در برار خداوند تسلیم باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: از نشان های مومن این است که تسلیم فرمان خدا باشد و به آنچه که بر او وارد می شود از آسایش و خوبی و همچنین گرفتاری و مشکلات، راضی باشد.

 

امام جمعه کیاسر گفت: در حج، دلها با هم نزدیک و یکپارچه می شوند و در سایه وحدت با عزت و احترام خدا را بندگی می کنند، اما متاسفانه مکه و حرمین شریفین به دست افراد بی دین و دنیا پرست اسیر شد و محتوی حج ، محتوی قربانی و رمی جمرات را عوض کردند.

 

ایشان در ادامه افزود: در کنار هم بودن و اتحاد مسلمانان کشورهای مختلف را جرم می دانند و از آن جلوگیری می کنند ، دعای کمیل و برائت از مشرکین را سایسی می دانند، این روزها بر علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند که ایران می خواهد حج را سیاسی کند.

 

حجت الاسلام دکتر تیموری گفت: مسلمان شدن ما و تمام عبادات ما سیاسی است ، هنگامی که می گوییم لا اله الا الله یعنی نپذیرفتن، نه گفتن و ایستادن در برابر همه ی طاغوت ها.

 

امام جمعه چهاردانگه خاطر نشان کرد: ملت ایران جنایات نا جوانمردانه  آل سعود را فراموش نمی کند که در حج سال قبل بسیاری از مسلمانان و حجاج ایرانی را در منا با لب تشنه به خاک و خون کشیدند و شهید و بسیاری از خانواده ها را داغدار کردند.

 

وی در پایان گفت: انشالله با نابودی این شجره خبیثه ملعونه ، مسلمان با آزادی ، آسایش و راحتی در خانه معشوق و معبودشان حاضر شوند و با وحدت و برادری خدا را بندگی کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.