پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هنرنمایی یاسر خاسب به یاد هنرمندان درگذشته تئا‌تر

یاسر خاسب هنرمند شناخته شده تئا‌تر به همراه گروهش در دوازدهمین جشن بازیگر به یاد هنرمندان درگذشته تئا‌تر هنرنمایی می‌کند.

0

 

به گزارش چهاردانگه نیوز، به نقل از هنر آنلاین، یاسر خاسب سرپرست گروه تئا‌تر بدن دیوانه و خالق آثار مطرحی همچون؛ “پرفورمنس عجیب ولی واقعی”، پانتومیم عروسکی “هدیه مرموز”، “پرفورمنس گل”و… در گفت‌وگو با خبرنگار تئا‌تر هنرآنلاین از اجرای ویژه برنامه‌ای مختص به هنرمندان درگذشته تئا‌تر از جمله زنده‌یادان مجید بهرامی، بهرام ریحانی و… در دوازدهمین جشن بازیگر خبر داد.

 

خاسب با بیان اینکه معرفی برنامه‌های تئاتری سال جاری خود را به خرداد ماه امسال موکول کرده است، افزود: این روز‌ها من و گروهم تمام انرژی خود را صرف اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه جشن بازیگر کرده‌ایم و برنامه‌های خودمان در اولویت بعدی قرار دارد.

 

گفتنی است دوازدهمین جشن بازیگر با دبیری بهزاد فراهانی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی امشب ۲۸ اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران برگزار و برگزیدگان این دوره جشن بازیگر معرفی می‌شوند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه ساری: یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح و بین المللی تئاتر کشور است. ایشان اهل روستای بالاده از توابع منطقه ی دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و متولد شهرستان بهشهر و اکنون ساکن تهران هستند. آقای خاسب تاکنون اجراهای زیاد و موفقی در مقام کارگردان و بازیگر در عرصه ی تئاتر و در سطح بین المللی انجام داده و به چندین کشور برای اجرا سفر کرده اند. ایشان سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» هستند. در ضمن آقای خاسب فرزند شهید عبدالخالق خاسب، یکی از شهدای گرانقدر بخش چهاردانگه می باشند. پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، برای ایشان در عرصه ی هنری و همه ی عرصه های زندگی آرزوی بهروزی و موفقیت می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.