پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همزمان با دهه‌فجر ۷۲ طرح اقتصادی در مازندران افتتاح می‌شود

0

حسن خیریانپور عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا میزان سرمایه گذاری برای تکمیل این طرح های تولیدی و اقتصادی را افزون بر هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بیان کرده است.
وی اضافه کرد : با این اعتبار برای حدود ۹۰۰ نفر از بیکاران استان مازندران ایجاد اشتغال خواهد شد.
افتتاح دو طرح تولیدی با حضور دکتر واعظی 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مازندران گفت : همزمان با دهه فجر دو طرح بزرگ اقتصادی در حوزه کشاورزی فردا پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور رییس دفتر رییس جمهوری در شهرستان آمل و محمودآباد به بهره برداری می رسد.
خیریانپور افزود : با حضور دکتر واعظی طرح سورتینگ برنج در شهر آمل با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.
وی اضافه کرد : طرح سورتینگ ( بسته بندی ) برنج در کنار پایانه صادراتی این محصول راهبردی حوزه کشاورزی استان مازندران که اواخر مردادماه سال جاری با حضور معاون اول رییس جمهوری در آمل به بهره برداری رسید ، به نوعی تکمیل زنجیره تولید این محصول است.
وی افتتاح کارخانه گلخانه ای هیدروپونیک ( آب کشت) را در جاده آمل- سرخرود محمودآباد از دیگر پروژه های آماده بهره برداری با حضور رییس دفتر رییس جمهوری در استان مازندران اعلام کرد که برای بهره برداری از این طرح حدود ۳۳۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شد.
براساس گزارش اداره کل صنعت،معدن و تجارت مازندران حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری امسال در حوزه طرح های صنعتی و معدنی از سوی بخش خصوصی انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل سرمایه گذاری ها ۱.۵ برابر افزایش داشت.
مازندران  ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریالی و اشتغال ۶۰ هزار نفری دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.