پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همدلی و شیدایی در محرم امسال رقم خورد/ تقدیر از عزاداران حسینی

0

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تقدیر هیئت مذهبی یافاطمه الزهرا بابل آمده است: محرم الحرام سال ۱۴۴۲ نیز با عنایت ویژه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در شرایطی که کشور ما و همه‌ی جهان با ویروس نحس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند اقامه شد.

در ادامه تصریح شده است محرم متفاوت امسال پیام‌های زیبایی را به همراه خود داشت. محرم همدلی، محرمی با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای در رعایت مسائل بهداشتی، محرمِ عاشقی و شیدایی، محرمِ گریه و اشک و ضجه با ماسک، محرمی که با فاصله نشستیم ولی دل‌ها به هم گره خورده بود و خدا را شکر که در حسرت اشک بر حسین علیه‌السلام و اصحاب با وفایش نماندیم.

در این پیام آورده شده است به رسم ادب و وظیفه از همه مردم شریف بابل و شهرستان‌های همجوار که با حضور منظم خود مجالس امام حسین علیه‌السلام را رونق بخشیده و پروتکل‌های بهداشتی را در مراسم رعایت کرده و با خادمین خود در هیئت یا فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها همکاری کردند صمیمانه قدرانی و تشکر نمائیم. ان‌شاءالله رزق همه‌ی عزاداران اربعین امسال کربلا باشد.

همچنین از همه ادارات و نهادها از جمله امام جمعه محترم شهرستان بابل جناب حجت‌الاسلام روحانی و ستاد محترم نماز جمعه و مدیریت دانشگاه صنعتی نوشیروانی که نسبت به در اختیار قرار دادن مصلی و فضای دانشگاه مساعدت کردند، فرماندار ویژه شهرستان بابل، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه، معاونت بهداشتی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده منطقه انتظامی، پلیس راهور، اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، صداوسیمای مرکز مازندران، فرمانده ناحیه سپاه، اداره تبلیغات اسلامی بابل و همه عزیزانی که شاید اسمی از آن‌ها برده نشده ولی نقش خود را در برپایی مراسم دهه اول ماه محرم ایفا کرده ه و کمک‌کار هیئات مذهبی بودند قدردانی به عمل آوریم.

جا دارد از سرور گرانقدر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی کشور و همکاران محترمشان که به واقع در محرم امسال در کنار هیئات مذهبی و حامی آن‌ها بودند از اعماق وجود قدردانی کنیم، از هیئات مذهبی بابل که در شرایط سخت امسال با تموم وجود تلاش نمودند و پرچم ارباب بی کفن را برافراشتند به سهم خود تشکر می‌کنیم.

محرم امسال با جلوه‌های زیبای برگزاری مراسم خانگی، حسینیه‌های سیار و آکندن عطر عاشورا و کربلا و یاد تشنه‌کامان حسینی در فضای مجازی از سوی هیئات مذهبی فضای زیبایی را در شهرستان دارالمومنین بابل رقم زد. امیدواریم این عرض ارادت‌های خالصانه موجب دفع این بیماری شده و به زودی پاداش این خدمات و زحمات، زیارت اربعین حسینی باشد. ان‌شاءالله

در محرم امسال جای سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خالی است. چه زیبا فرمود که “ما ملت امام حسینیم”.

کد خبر 5013351
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.