پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همدلی مازندرانی ها با پیشمرگان کرد مسلمان در مریوان

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی ظهر چهارشنبه در حاشیه ارسال ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش «کمک مومنانه» برای معصرین پیشمرگان کرد مسلمان مریوان، به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش «کمک مومنانه» ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این طرح مومنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه این اداره کل با همکاری هیئت محبان حضرت زینب (س) و خیرین استان مبلغ ۴۰ میلیون تومان به معصرین پیش مرگان کرد مسلمان مریوان کمک کرد، ارزش هر بسته معیشتی را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: رزمندگان شمال کشور از اوایل دهه ۶۰ تا سال ۷۵ در مریوان حضور داشته و با پیشمرگان کرد همسنگر بودند و این معاشرت و ارتباطات همچنان تداوم دارد و روز به روز پیوند قوی‌تری برقرار می‌شود.

سردار ملکی به برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان اشاره کرد و آن را از جمله دستاوردهای این پیوند برادرانه عنوان کرد و گفت: پیش مرگان کرد مسلمان مریوان همسنگران و مرزداران خوبی بودند و در مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث عراق از جان مایه گذاشتند.

وی تقدیر و تجلیل از مردم مریوان و خصوصاً پیش مرگان کرد مسلمان را که در صحنه‌های دفاع از کشور و ناموس این ملت عاشقانه ایستادند و مقاومت کردند وظیفه انسانی و اسلامی دانست.

کد خبر 4930621
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.