پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همت بسیج در عرصه سازندگی ارزشمند است

0

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بسیج توانمندی‌ خود را در حوزه‌های گوناگون نشان داده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری هرچه بخواهیم با وارد شدن بسیج به دست خواهد آمد و کار بسیج در همه زمینه‌ها ارزشمند بوده است.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در همایش تجلیل از جهادگران عرصه بسیج سازندگی در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه پروژه‌هایی که در چندین سال قبل تاکنون در دست اقدام بوده، با ورود بسیج سازندگی در ظرف یک ماه انجام شد، اظهار کرد:انجام پروژه‌ها با همت بسیج و مردم یک معجزه است بنابراین اعتماد بزرگترین قوت بسیج خواهد بود چراکه در  حوزه اقتصاد و عمرانی خوش درخشیده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در زمینه جهاد سازندگی  ۳۸ هزار بنگاه زود بازده را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: امروزه بسیج توانسته احداث ۲۰ هزارنیروگاه برق ۵ مگاواتی در کارنامه خود ثبت کند و اگر امروز در حوزه امنیت کارآمد است باید به آن اعتما داشت تا کشوری شکوفا در زمینه‌های مختلف داشته باشیم.

کار بسیج سازندگی است

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در ادامه این مراسم گفت: شجره طیبه بسیج در ادامه درخت پاک انقلاب ایجاد شده و هیچ تندبادی آن را تکان نمی‌دهد.

وی اردوهای جهادی و کارهای جهادی را از خدمات بسیج به برشمرد و افزود: کار بسیج سازندگی و اردوهای جهادی مصداق کامل حسنه است.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد:بسیج بهترین معامله را با خداوند انجام می‌دهد و هیچ‌گاه کارشان بی‌برکت نیست، وقتی بسیج پای کار بیاید اتفاقات بزرگی در حوزه‌های امنیت و اقتصاد مقاومتی رخ می‌دهد.

بابایی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه کار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است و باید از این نسخه درمان و شفابخش بهره گیریم.

تشکیلات بسیج در همه زمینه‌ها حساب شده و منظم است

حجت‌الاسلام یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در ادامه با بیان اینکه بسیج طبق فرمایش امام خمینی مستحکم و استوار بود است، اظهار کرد: بسیج توانسته در همه زمینه‌ها به ویژه در رفع  آشوب و فتنه‌های اخیر رسالت خود را به خوبی حفظ کند.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی بالای میلیون‌ها نفر بسیجی دارد که یک افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: امروزه بسیج در زمینه‌های سازندگی، بهداشت و امنیت بسیار هوشیارانه عمل می‌کند چراکه با این همه خدماتی که از سوی بسیج صورت می‌گیرد، دشمن چشم دیدن آن را ندارد.

غلامی یادآور شد: امروزه حضور بسیج  سازندگی در مناطق محروم بسیار اثر بخش بوده و روستاهای دور افتاده کشور از آبادانی‌های خوبی در زمینه تاسیسات و تجهیزات برخوردار شدند که آن هم به همت و حضور بسیجیان به عنوان گروه جهادی در مناطق مختلف بوده است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، در پایان همایش تجلیل از جهادگران عرصه بسیج سازندگی که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد از ۱۴۰ نفر از جهادگران عرصه سازندگی تجلیل شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.