پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش ملی "انقلاب اسلامی و استکبار جهانی" در مازندران برگزار شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، همایش ملی انقلاب اسلامی و استکبار جهانی با حضور رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه دانشجویی و دانش آموزی مازندران در دانشگاه آزاد واحد ساری برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ساری در این همایش با اشاره به اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و با تسخیرلانه جاسوسی  توسط دانشجویان پیرو خط امام و انقلاب  شکل گرفت، گفت: این حادثه برای همیشه تاریخ در ذهن مردم ایران ماندگار است.

حسین منصوریان افزود: بسیج بارزترین جایگاه فرهیختگی در جامعه و تلاش جمعی هدفمند برای تحقق آرمان‌های علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد:  تجلی عقلانیت  سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و استمرار جنبش نرم افزاری و تولید علم برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ساری ادامه داد: باید بسیجی‌وار جهت پاسخگویی به معضلات جامعه با تکیه بر نیروهای با ارزش و وفادار گام برداریم و با تبعیض و بی عدالتی مبارزه کنیم.

منصوریان گفت: همه ما به نظام، امام و خون شهدا مدیون هستیم و در هر سنگری باید با اراده جمعی  و پشت ولایت فقیه بودن جهت مبارزه با استکبار گام برداریم.

خباثت و تهدیدات آمریکا تمامی ندارد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور  نیز در این مراسم گفت: اینکه امام راحل  و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا شیطان است زیرا رفتار آمریکا مانند شیطان است و در طول تاریخ دائما در حال تهدید و توطئه است.

سید محمود هاشمی افزود: آمریکا در 40 سال اخیر از هیچ تهدیدی دریغ نکرد و اکنون آنهایی که دم از گفت‌وگو و مذاکره می‌زنند آیا این تهدیدات و خباثت‌ها را نمی بینند.

وی بیان کرد: شکل‌گیری انقلاب دوم به دلیل آشکار کردن  عمق خیانت‌هایی بود که ماموران آمریکایی در کشور انجام دادند که 80 جلد کتاب و اسناد در زمینه خیانت آمریکا به ایران ثبت شد.

هاشمی افزود: اگر انقلابی نباشیم متدین که هستیم دین که داریم به تجربه مکتبی توجه کنیم باید بدانیم چرا  آمریکا مقابل انقلاب اسلامی است که صاحبان اندیشه، ایده و ایدئولوژی پاسخ دهند که چرا استکبار نمی‌تواند تحمل کند.

وی ادامه داد: یکی از ده‌ها موئلفه  و رمز پیروزی ایجاد و ادامه دهنده انقلاب حرکت گفتمانی و تشکیلاتی بود که امام فرموند سربازان من در گهواره هستند راهبرد ایشان بود و نگاه ما تنها ساختاری نیست بلکه ساختاری که منتج به هدفمندی می‌رسد که مهم‌ترین ارکان بعد ازهدفگذاری، نظم است که این نظم همان هم آوایی و هم نوایی با مرکز است.

هاشمی گفت: بسیج اساتید در اولویت باید باشد و همه کانون‌ها ملزم هستند همان مسیر را پیش بروند و حرکت کنند واگر نخبگان به دنبال تحقق فرمایش مقام معظم رهبری هستند  این حرکت تشکیلاتی را بپذیرند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور ادامه داد:  تبعیت نکردن از ساختار سلسله بسیج اساتید، عدم التزام به ولی فقیه است و بدانیم موتور تشکیلاتی-حرکتی، داشتن دغدغه است و زمانی می توانیم مشکلات را حل کنیم که دغدغه مند باشیم.

این مسئول گفت: رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد بسیج اساتید به دلیل آهنگ کار تشکیلاتی است  و همیشه محور کار بسیج انتظارات مقام معظم رهبری است و باید باشد.

هاشمی گفت: امروز طلیعه نوین انقلاب اسلامی از رویکرد تشکیلاتی انقلاب اسلامی است که امیدواریم با این آهنگ حرکتی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد در ادامه شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیوستن آمریکا به زباله دان تاریخ باشیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.