پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هماهنگی گسترده برای تامین سلامت، امنیت و رفاه مسافران نوروزی مازندران/ آغاز رصد خدمات‌دهی به مسافران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی در ستاد تسهیلات سفر گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان باید با تمام عوامل و امکانات تا پایان تعطیلات نوروزی فعال و در خدمت مسافران باشند.

این مسؤول با تاکید بر مسؤولیت خطیر مدیران اجرایی در ارتباط با خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، افزود: بدستور استاندار مازندران مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان باید شبانه‌روزی در تعطیلات نوروز پای کار باشند.

وی با اشاره به راه‌اندازی تیم‌های ارزیابی و بازرسی از سوی استانداری اظهار کرد: با مدیران دستگاه‌های کم‌کار در عرصه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مازندران برخورد خواهد شد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: در تعطیلات نوروزی باید با توزیع بسته‌های فرهنگی علاوه بر خدمات‌رسانی گسترده به مسافران، فرهنگ دیار علویان را معرفی کرد.

سلگی خاطرنشان کرد: ترویج شئون فرهنگی با هدف تببین اندیشه پویا و تکامل یافته علویان در دستور کار ستاد سفرهای نوروزی مازندران قرار دارد.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران گفت: امسال برای اولین بار قرارگاه عملیاتی خدمت‌رسانی به مسافران در استان راه‌اندازی شد.

سلگی تصریح کرد: امنیت و رفاه مسافران نوروزی مازندران اولویت نخست مدیریت اجرایی استان است. 

وی همچنین از دستور ویژه استاندار مازندران برای تامین نیازهای مسافران نوروزی خبر داد وافزود: امسال در زمینه اسکان ،تامین سوخت و نیازهای غذایی مسافران نوروزی مازندران هماهنگی‌های خوبی اتخاذ و اجرایی شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.