پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران قیمت‌گذاری شد

0

هشتمین نشست مدیران واحدهای تولیدی بزرگ و فعالان اقتصادی استان مازندران عصر امروز یکشنبه در هتل میزبان بابلسر به میزبانی استاندار مازندران برگزار شد و در این نشست سرمایه داران نظرات خود درباره سرمایه گذاری جمعی، مشکلات حوزه سرمایه گذاری، مشکلات واحدهای تولیدی و تفسیرها و پیشنهادات خود نسبت به فعالیت هلدینگ سرمایه گذاری مازندران را مطرح کردند. 

استاندار مازندران در این نشست چارت هلدینگ ثروت آفرینی مازندران را برای حاضران تشریح و ظرفیت های سرمایه گذاری جمعی را نیز برای آنها توضیح داد. 

احمد حسین زادگان هدف از جلسه امروز را اجرایی شدن هلدینگ ثروت آفرینی مازندران و پایان برگزاری جلسات بیهوده و ممتد عنوان کرد.

هر سهم ۱۰۰ میلیون تومان

 استاندار مازندران در جلسه امروز سهم عضویت در هلدینگ ثروت آفرینی استان را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و در نخستین سهم فروشی این هلدینگ حدود ۱۰۰ سهم فروخته شد.

علاوه بر این نمایندگان برخی شرکت ها اعلام کردند که در صورت جلب توجه  و حرکت این هلدینگ سهام بیشتری خریداری و پول بیشتری به هلدینگ ثروت آفرینی استان مازندران تزریق می کنند. 

البته برخی همانند مجموعه پزشکان  نسبت به خرید سهام و عضویت در این هلدینگ خواستار زمان بیشتر جهت مطالعه و توجیه جوانب کار شدند. 

همچنین مدیرکل امور اقتصادی مازندران از سوی غایبان در این جلسه نیز تعهد داد که ۵۰ سهم از سوی تولیدکنندگان بخش صنعت غایب در جلسه خریداری می شود. 

به گفته استاندار مازندران هفته آینده آمار اولیه تعداد و میزان سهام فروخته شده و موجودی هلدینگ اعلام خواهد شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.