پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران؛ از تبدیل شدن به ابزار دست دشمنان پرهیز کنید

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد،  اظهار کرد: آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده باید به نسل جوان انتقال داده شود به گونه‌ای که نگاه نسل جوان به دفاع مقدس و انقلاب همانند نگاه پیشکسوتان و مجاهدانی که در آن زمان حضور داشتند باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به بازگشایی سال تحصیلی جدید، آموزش و پرورش وظیفه سنگین و سختی دارد و باید ارزش‌ها، حماسه‌ها و نمونه‌های عینی جهاد، ایثار، حماسه ، شهادت، ایمان، شور و شعور را به نسل جوان منتقل کند، گفت: دستگاه‌های تعیلم و تربیت باید نسل جدید را مومن، معتقد و عالم بار بیاورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران از زحمات و خدمات نیروی انتظامی به ویژه در کنترل اغتشاشات اخیر قدردانی کرد و افزود: نیروی انتظامی هم شهید داده هم با صبر و  شیوه مدارا و مسالمت‌آمیز تلاش کرد که این فتنه پایان پیدا کند که جای تشکر و تقدیر دارد.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه مقابله به فتنه را باید به مدیریت فتنه تغییر دهیم چرا که نگاه مقابله‌ای با فتنه با مدیریت فتنه با هم فرق دارد، نمی‌گوییم مقابله با بحران، بلکه همیشه می‌گوییم مدیریت بحران پس برای فتنه هم باید بگوییم مدیریت فتنه.

وی اظهار کرد: مدیریت فتنه به این معنی است که روند شکل‌گیری فتنه را از ماه‌ها و حتی سال‌ها قبل تحت کنترل داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: برای خانواده‌های ارزشی و متدینی که در اغتشاشات اخیر دچار آسیب شدند و  جان و مال آنها در معرض خطر قرار گرفت بسیار متاسف هستیم و ابراز نگرانی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی افرادی که در این اغتشاشات حضور داشتند، باید بدانند که به‌جای اینکه در مسیر جهاد و شهادت و ارزش‌های نظام قدم بردارند در مسیر خواسته‌های دشمنان قرار می‌گیرند و ابزار دشمن می‌شوند و این مسأله آنها را دچار مشکل می‌کند.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: آیا تحسین استکبار  برای این افراد مهمتر است یا تحسین شهدا و امام زمان(عج)  قرار گرفتن و امیدواریم ملت و جوانان ما راه آرمان شهیدان را بپیمایند.

 /۸۶۰۳۵/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.