پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدار فعالیت آزادبرها برای زائران عتبات عالیات

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدعباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران درباره آخرین وضعیت اعزام مازندرانی‌ها به سفر عتبات عالیات، اظهار کرد: در حوزه عتبات عالیات به‌صورت هفتگی ۱۷ کاروان در هفته اعزام می‌کنیم که نسبت به مشابه اعزام‌ها بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافت.

وی افزود: در طول هفته ۹ کاروان به‌صورت هوایی و ۸ کاروان به‌صورت زمینی به‌صورت مستمر به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام می‌‌شوند.

مدیر حج و زیارت مازندران با هشدار نسبت به فعالیت‌های آزادبرها در استان، تصریح کرد: کاروان‌های غیرمجاز با سودجویی از احساسات مردم و ارائه خدمات ضعیف و خارج از استاندارد و حتی خدمات فاقد امنیت و بیمه موجب دردسرها و نگرانی‌هایی برای زائران می‌شوند.

مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: موضوع مهم اینکه زائران بعد از اعزام به دفاتر ما این موارد را گزارش می‌کنند درحالی‌که بهتر است قبل از اعزام به اداره مراجعه کرده تا برای اعزام خدمات لازم در اختیارشان قرار گیرد.

اسماعیلی یادآور شد: متاسفانه کاروان‌های غیرمجاز از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده که تبعات منفی درصورت بروز حوادث برای زائران به وجود خواهد آمد.

وی با اعلام اینکه تمامی پرداخت‌ها برای اعزام به عتبات عالیات به‌صورت آنلاین و ازطریق سامانه است، اظهار کرد: اگر زائران مشاهده کردند از آنان وجهی دریافت می‌شود باید به این اعزام شک کنند؛ چراکه کاروان‌های غیرمجاز خارج از چرخه حج و زیارت دارند اعزام را انجام می‌دهند.

پایان پیام /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.