پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدار دادستان مرکز مازندران به مخلان نظم و امنیت به بهانه چهارشنبه آخر سال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به اخلالگران چهارشنبه آخرسال هشدار داد و تاکید کرد: دادستانی برخورد قاطع با افراد فرصت‌طلب و اخلال گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد در دستور کار دارد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، محمد کریمی با هشدار به اخلالگران  در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: دادستانی مرکز استان برخورد قاطع با افراد فرصت‌طلب و اخلال‌گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد  در دستور کار دارد.

وی گفت: در جلساتی که با نیروی انتظامی داشته‌ایم تدابیر لازم برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در روزهای پایانی سال اندیشیده شده‌ است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: دستگاه قضایی علاوه بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه، با افرادی رعایت  قانون را در پیش نگیرند و رفتار خطرناک که موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم  شود به شدت برخورد خواهد شد.

کریمی بر شناسایی اراذل و اوباش هر منطقه، رصد فعالیت‌های آنان، نظارت نقاط حادثه‌خیز  و حضور حراست ادارات مختلف ‌و بانک‌ها در روز چهارشنبه آخر سال برای پیشگیری از حوادث احتمالی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان در مرکز استان و سایر شهرها می‌توانند گزارش‌های  خود را  به نیروی انتظامی یا دادستانی اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان به آنها رسیدگی شود./ فارس

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.