مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر درباره افزایش دما و خطر آتشسوزی در جنگلهای استان در ۲۴ ساعت آینده هشدار داد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر درباره افزایش دما و خطر آتشسوزی در جنگلهای استان در ۲۴ ساعت آینده هشدار داد.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.