یک هسته تروریستی که با مصرف قرص های روانگردان و مشروبات الکی، خوروهای شخصی و دولتی را در مرکز مازندران آتش می زدند در دام جامعه اطلاعاتی گرفتار شدند.
یک هسته تروریستی که با مصرف قرص های روانگردان و مشروبات الکی، خوروهای شخصی و دولتی را در مرکز مازندران آتش می زدند در دام جامعه اطلاعاتی گرفتار شدند.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.