پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هرازآمل ترمز سایپا را کشید/تداوم شکست هورسان

0

به گزارش خبرنگار مهر، تیم لبنیات هراز آمل شامگاه چهارشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم مدعی سایپا تهران بود و در نهایت این بازی را ۳ بر ۲ برابر به میهمان مدعی پیروز و نخستین باخت این فصل را نیز برای شاگردان مصطفی کارخانه رقم زدند.

سایپایی‌ها که در این دیدار و در دست اول و دوم بهتر از میزبان آملی خود ظاهر شده بودند، امتیازهای مشابه (۲۵ بر ۲۲) پیشی گرفتند تا در آستانه چهارمین پیروزی متوالی خود قرار گرفتند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل که برای جانماندن از کورس مدعیان به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرمی داشتند، بازگشت رویایی داشتند و سه دست پایانی را به سود خود به پایان رساندند.

آملی‌ها در دست‌های سوم، چهارم و پنجم با امتیازهای (۲۵ بر ۲۲) و (۲۵ بر ۲۰) و (۱۵ بر ۱۳) پیروز شد و با کسب دومین پیروزی متوالی خود با ۶ امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی باقی ماندند.

تداوم شکست‌های بیرون ازخانه هورسان

همچنین تیم هورسان رامسردیگر نماینده مازندران دراین رقابتها که به اردکان یزد رفته بود برابر تیم خاتم این شهر با نتیجه ۳ برصفر تن به شکست داد تا همچنان در بازی‌های بیرون از خانه بازنده باشد.

در چارچوب هفته پنجم این رقابتها تیم لبنیات هراز آمل روز یکشنبه ۲۹ شهریور در بازی بیرون از خانه در اراک به مصاف تیم شهروند این شهر می‌رود و هورسان رامسر در خانه از تیم راه یاب ملل کردستان پذیرایی می‌کند.

تیم لبنیات هرازآمل با انصراف تیم کاله مازندران، جایگزین این تیم درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال شد.

مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتروالیبال باشگاه‌های کشوربا دو تیم لبنیات هرازآمل و هورسان رامسر حضور دارد

کد خبر 5031637
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.