پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هدایت تحصیلی متمرکز دانش آموزان ورودی مقطع متوسطه دوم چهاردانگه

اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در راستای اجرای هرچه بهتر هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، جلسه ستاد هدایت تحصیلی با حضور مدیران و مشاورین مدارس برگزار نمود.

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، اداره آموزش و پرورش منطقه، در راستای اجرای هرچه بهتر هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، در مورخه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ جلسه ستاد هدایت تحصیلی با حضور مدیران و مشاورین مدارس برگزار نمود.

 

 خلیلی معاون آموزشی اداره، در این جلسه ضمن اشاره به آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری ۱۳۹۵(۵۲۰۰۰۰نفر در رشته تجربی و ۱۶۲۰۰۰نفر در انسانی و ۱۶۲۰۰۰نفر در رشته ریاضی فیزیک) گفت: باید با لحاظ نمودن فرم هدایت تحصیلی، شرایط ادامه تحصیل و  آینده شغلی اقدام به توجیه و هدایت تحصیلی دانش آموزان نماییم تا بر اساس دستورالعمل ابلاغی ۵۰% دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و کارو دانش و ۵۰% دیگر به رشته های نظری هدایت شوند.  

 

وی تصریح کرد از آنجاییکه هدایت تحصیلی از اهمیت بسزایی برای آینده دانش آموزان برخوردار است آموزش و پرورش در نظر دارد بعد از انجام هدایت تحصیلی اقدام به توجیه و یا رفع مشکل دانش آموزان معترض در حضور خانواده آن ها نماید.

 

-۲-

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.