پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هتک حیثیت زنی در شبکه اجتماعی تلگرام

شخصی که اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی تلگرام می کرد، توسط کارآگاهان پلیس سایبری شهرستان آمل، شناسایی و دستگیر شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ”حسن محمدنژاد”رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس فتا شهرستان آمل مبنی بر ایجاد صفحه ای به نام همسرش در شبکه اجتماعی تلگرام و هتک حیثت وی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت .

 

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات فنی سرانجام متهم اصلی پرونده که از آشنایان نزدیک شاکی بوده را شناسایی و دستگیر کردند.

 

سرهنگ محمدنژاد گفت: کارآگاهان پلیس فتا شهرستان آمل با انجام تحقیقات اولیه از متهم دریافتند، متهم تصاویر و فیلم ها را از حافظه (مموری کارد) دوربین دیجیتال شاکی که بر روی رایانه شخصی اش وجود داشت کپی برداری کرده و با استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ آنها را تبدیل به عکس و فیلم های مستهجن کرد و در نهایت در شبکه اجتماعی تلگرام به نام همسر شاکی منتشر کرد.

 

رئیس پلیس فتا به شهروندان هشدار داد: شهروندان مراقب عکس و فیلم های شخصی و خانوادگی خود باشند و برای کپی و تکثیر کردن آن به هر فردی اطمینان نکنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.