پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیمی از شالیزار های میاندورود در معرض خشکسالی است

0

منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندورود با تاکید بر راه اندازی سایت اداری در شهرستان میاندورود و اشاره به اینکه برخی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان حضور ندارند، راه اندازی این سایت اداری را ضروری دانست.  

وی با بیان این که ۱۱ سال از شهرستان شدن میاندورود می‌گذرد اما هنوز برخی از دستگاه ها و ادارات در میاندورود مستقر نیستند ، از مسوولان استان خواست تا عملیات اجرایی سایت اداری را در منطقه آغاز کنند. 

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، حوزه آب و کشاورزی را از مسائل مهم بیان کرد و گفت: امسال ۵۰ درصد از شالیزارهای میاندورود در معرض خشکسالی است و باید تجهیز و نوسازی اراضی روستاهای ولوجا و برگه و غیره در دستور کار قرار گیرد. 

زارعی تصریح کرد: تجهیزو نوسازی اراضی ولوجا و برگه و مناطقی که نیاز به تجهیز و نوسازی دارند و سامانه کم فشار را باید حتما اجرا کنیم. 

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط پل ساحلی در میاندورود گفت: درخواست ما استاندار مازندران این است که در اوایل سال جدید این پل افتتاح شود و علاوه براین، حوزه شهری در میاندورود باید ارتقا پیدا کند و با کمک شهرداران پرونده‌ای را در این خصوص باز کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.