پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروی دریایی به دنبال اجرای دیپلماسی دریایی است

0

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: نیروی دریایی به دنبال دفاع از منابع کشور و دیپلماسی دریایی است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا مازندران، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در همایش دوره بصیرت عاشورایی ویژه کارکنان و خانواده های خارج ازکوی‌های سازمانی نیروی دریایی راهبردی که در مجتمع رفاهی شهید مطهری سی سنگان نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: تغییر روحیه خانواده های پرسنل و بهره بردن از معنویات ومنویات مقام معظم رهبری از اهداف این همایش است.

وی با تاکید بر رسیدگی به خانواده‌های نیروی دریایی تصریح کرد: خانواده منشاء قدرت سازی وامنیت است، بنابراین نباید  فشار کاری وارد کانون خانواده ها شود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه باید از خانواده شهدا یاد گرفت که با وجود بی مهری‌ها دل بزرگی دارند، گفت: باید بصیرت و بینش را افزایش داد و با همین بصیرت است که  نیروی دریایی 2 هزار کیلومتر دور تر از مرزها به ماموریت گشت، شناسایی وتامین امنیت می پردازد.

امیر دریادار حسنی مقدم افزود: کاری که نیروی دریایی انجام می دهد امنیت سازی است و در آب های انحصاری، اقتصادی و  اقیانوس‌ها از منافع نیروی دریایی و ایران دفاع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه  نیروی انسانی نیاز است که توانمند و دارای بینش، بصیرت، دانش و مهارت باشد، خاطرنشان کرد: بنابر آن راهبردی که فرمانده کل قوا مبنی بر مقاومت فعالانه تاکید فرمودند، بازدارندگی و تاب آوری بسیار مهم است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی  راهبردی ارتش با اشاره به اینکه مقاومت در مقابل جنگ نرم دشمن در خانواده باید مورد توجه قرار گیرد، متذکر شد: در مقابل دشمنی قرار گرفته ایم که تمام قد در مقابل ما ایستاده است بنابراین باید بصیرت داشت.

امیر دریادار حسنی مقدم با تاکید بر اینکه نیروی دریایی باید از منافع کشور دفاع و دیپلماسی دریایی را اجرا کند، بیان کرد: حضور ما در دریا حتمی و قطعی خواهد بود بنابراین جمهوری اسلامی باید به عنوان بازیگر منطقه ای تا آخر بایستد.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی دریایی بسیار مهم است، یادآور شد: تهدیدات همواره از سمت دریا وجود دارد و  باتوجه به تهدیدات آمریکا از تنگه هرمز و دریای عمان، باید قدرت دفاعی خود را بالا برد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی با امکانات خود وکارکنان جوان از مراکز آموزشی رشت، فارغ التحصیلان  نوشهر و تکاوران منجیل  با خود اتکایی و اعتماد  به خداوند بزرگ ماموریت خود را به خوبی انجام می دهند، افزود: ناو گروه ٦٣ متشکل از ناو جمهوری اسلامی ایران خارکش و ناوشکن سهند بدست متخصصین داخلی ساخته شده  و در خلیج عدن و دریای سرخ حدود ٢ هزار کیلومتر فاصله از مرز دریایی به ماموریت گشت دریایی، شناسایی و تامین امنیت دریایی دیپلماسی دفاعی دریایی می پردازند.

امیر دریادار حسنی مقدم با تاکید بر اینکه  بحث توانمندی دفاعی برای ما مهم است، اظهار کرد: بصیرت، بینش، دانش و مهارت کارکنان بسیار مهم  است.

وی گفت:  تمام تلاش ما این است که در  بحث حفاظت دریا از منافع جمهوری اسلامی در کنار برادران سپاهی از مرز دریایی مراقبت کنیم  و در کنار نیروی دریایی سپاه با توجه به دانش هایی که آموختیم و آموزش‌هایی که دیدیم خود را شهید زنده محسوب می کنیم و همواره برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران آماده ایم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.