پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروهای فنی آبفا در شرایط بحران کرونایی آماده باش هستند

0

مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی پویش بی وقفه در کنار شما گفت: مجموعه کارکنان آب و فاضلاب استان بی وقفه در کنار هموطنان و هم استانی‌های عزیز قرار دارند تا بتوانند ضمن تأمین آب شرب بهداشتی و تعامل و همکاری با یکدیگر ویروس کرونا را شکست دهند.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات غلبه بر ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی و شستن مستمر دستهااست، افزود: همکاران ما همچون سال‌های گذشته بی وقفه و شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم هستند و امسال با توجه به شرایط بحرانی و فراگیری کرونا ویروس، این تلاش‌ها چندین برابر شده است.

وی تصریح کرد: پرسنل این شرکت تلاش می‌کنند آب کافی و بهداشتی در اختیار مشترکین قرار گیرد تا از نظر بهداشتی دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل آبفامازندران، با اشاره به آماده باش نیروهای عملیاتی و فنی در این شرایط بحرانی برای تامین به موقع آب شرب ادامه داد: از مشترکین عزیر انتظار می‌رود برای قطع زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند و از مراجعه حضوری به امورات و ستاد خودداری نمایند.

وی، با تاکید بر اینکه در خانه ماندن امن ترین و بهترین روش قطع زنجیره ابتلاء به کروناست، گفت: کارکنان آب وفاضلاب استان برای آسایش و رفاه مردم تلاش می‌کنند و مردم نیز با در خانه ماندن به آنان در شکست کرونا کمک کنند.

مدیرعامل آبفامازندران خاطرنشان کرد: از آنجایی که شستن مرتب دست‌ها در پیشگیری از ابتلاء به کرونا تاکید می‌شود از هم استانی‌های گرامی انتظار می‌رود با بکارگیری شیوه‌های صحیح شست و شوی دست‌ها در نحوه استفاده از آب نیز مدیریت کنندتا با افت فشار و یا کمبود آب مواجه نشوند و امکان برخورداری سایر هم استانی‌ها از نعمت آب را نیز فراهم آورند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.