پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیازمند جبهه مقاومت رسانه ای هستیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری پیش ازظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران در سپاه کربلا با بیان اینکه دنیا محتاج خبرنگاران و رسانه‌ها هستند و نقش مؤثر این قشر عظیم و اثرگذار امروز زبانزد است.

وی با بیان اینکه رسانه قدرت ملی ما است و هرکسی در این شرایط از این مجموعه غفلت کرد، بازنده میدان است، افزود: دشمنان امروز به جنگ ملت‌ها آمدند و به این نتیجه رسید که جنگ ادارکی کند و این جنگ با رسانه محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمن به جنگ تغییر ادارک آمده است و باید برای مقابله با آن تحول در رسانه ایجاد کنیم و رسانه سنتی در تقابل با رسانه مدرن در جنگ ادارکی بازنده است.

حجت الاسلام تسخیری با اظهار اینکه ابزار رسانه متفاوت است و به کارگیری رسانه شیوه‌های مختلفی دارد، افزود: در این میدان باید سواد رسانه‌ای را قوی کنیم و نباید نسبت به رسانه بی توجه باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در مازندران به فرمایش حضرت امام راحل مبنی براین که سلاح تبلیغات برنده‌تر است، افزود: امروز جبهه مقاومت دشمن را مستاصل کرده و عقب رانده است.

وی افزود: دشمن در سرزمین خود به واسطه ایجاد جبهه مقاومت امنیت ندارد وامروز بیش از جبهه مقاومت نظامی، نیازمند جبهه مقاومت رسانه‌ای هستیم.

وی حفظ جبهه مقاومت اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اصیل اسلامی لازم و ضروری دانست.

علی ابراهیمی معاونت روابط عمومی سپاه کربلا نیز در این جلسه با اظهار اینکه هیمنه پوشالی غرب به راحتی شکسته می‌شود به نقش مؤثر رسانه در حوزه اطلاع رسانی و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد و گفت: ما باید راوی غلبه اراده‌های ایمانی بر مشکلات و موانع دنیوی باشیم.

کد خبر 4997661
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.