پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیازسنجی برای توسعه مناطق مختلف مازندران ضروری است

0

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی روز دوشنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر افزود:  بر  این اساس کارشناسان مختلف فنی باید وضعیت موجود و مطلوب هر شهرستان را بررسی کنند تا بر اساس نتایج بدست امده از این بررسی در جهت توسعه متوازن هر شهرستان گام برداشت.

وی خاطر نشان کرد : در این صورت مناطق کمتر توسعه یافته شناسایی می شوند و برای رشد و توسعه این مناطق اعتبارات لازم پیش بینی خواهد شد.

وی تاکید کرد : باا این اقدامات می توانیم از هر گونه سیاه نمایی در زمینه خدمات رسانی بیشتر به یک شهرستان  در غرب و شرق استان جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به وضعیت شهرستان رامسر گفت : برای توسعه این شهرستان گردشگر پذیر هم باید به صورت کارشناسی مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گیرد تا  در ابعاد مختلف عمرانی و آبادانی این شهرستان برنامه ریزی شود.

وی گفت: من معتقد هستم برای کمک به رفع نارسایی های رامسر و تشخیص نیازمندی ها ، فرماندار  و امام جمعه به تیم کارشناسی کمک کنند تا مسوولان استانی هم بتوانند بر اساس نتایج این کارشناسی در جهت توسعه این منطقه حرکت کنند.

حجت الاسلام لائینی در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی گفت که عده ای پس از انتخابات تلاش کردند تا با ایجاد فتنه و َآشوب کشور را دچار بحران کنند و حتی به نمادهای دینی خصوصا امام حسین (ع) توهین کردند که خوشبختانه با روشنگری مقام معظم رهبری دسیسه های آنان برای همه روشن شد.

فرماندار شهرستان رامسر نیز  در این جلسه با اشاره به جنگ اقتصادی ،سیاسی و رسانه ای دشمن گفت :  در شرایط فعلی و برای گذر از همه مشکلاتی که دشمنان به کشور ما تحمیل کردند باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا بتوانیم از این روزهای سخت عبور کنیم.

محمد آزاد افزود : با وجود مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه دشمن ، دولت تاکنون اعتبارات زیادی برای توسعه شهرستانها اختصاص داده است که نمونه این فعالیت های در این شهرستان بهره برداری از باند جدید فرودگاه ، واحد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی رامسر و … بوده است.

وی در ادامه به تعیین تکلیف ساختمان کانون  فرهنگی کتالم بعد از اینکه سالها متروکه رها شده بود اشاره کرد و افزود: در همین روزها  با حمایت های دولت مشکل این کانون برطرف خواهد شد ضمن اینکه باغ ۳۳ هکتاری این شهرستان با حمایت وزارتخانه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری احیا می شود.

فرماندار رامسر گازرسانی به روستاهای صعب العبور  این شهرستان را از دیگر فعالیت های دولت در این شهرستان بیان کرد.

امام جمعه شهرستان رامسر هم با اشاره به شکل گیری برخی تشکل های انتخاباتی گفت : گرایش های سیاسی و جناحی که در کشور وجود دارند ولی عقیده ها یکی است و همه برای خدمت گذاری به مردم و نظام در یک صف هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین تقی پور افزود : همه باید در شرایط کنونی کشور در این انتخابات شرکت کنیم چرا که دشمنان با ترفند های مختلف سعی می کنند تا مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند تا در این انتخابات شرکت نکنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.