پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نگهداری پرندگان نایاب در ویلای شخصی/ دستگیری قاچاقچی پرندگان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود، از کشف ۵۰ قطعه پرنده قاچاق از یک قاچاقچی در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در ویلای خود اقدام به نگهداری تعداد زیادی پرنده کمیاب به صورت غیرمجاز کرده است، بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه با شناسایی محل مورد نظر ماموران انتظامی به همراه عوامل محیط زیست اعزام شدند، اضافه کرد: در بازرسی از ویلای این فرد، تعداد ۵۰ قطعه پرنده کمیاب که در تعدادی قفس نگهداری می شدند، کشف شد.

باقری تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست تا در حفاظت از محیط زیست نهایت تلاش و جدیت را داشته باشند تا در آینده دچار مشکلات زیست محیطی نشویم و انتظار ما از شهروندان این است که در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*کشف اسلحه شکاری غیر مجاز در تنکابن 

بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف ۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و دستگیری ۳ متهم در آن شهرستان، خبر داد. 

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر نگهداری اسلحه شکاری غیرمجاز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و فنی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

 دیلمی اظهار کرد: در این رابطه ۳متهم دستگیر و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل آنان قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح غیر مجاز در نوشهر 

اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروند طی یک عملیات ضربتی خبر داد. 

وی گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در سطح شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی این فرد را شناسایی و وی را پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به کشف سلاح بکار رفته در صحنه جرم افزود: از جمله جرائم این متهم می توان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد.

درویشی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه عرض اندام نداده و با کسانی که بخواهند به هرنوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند ، برخورد قاطع خواهند کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.