پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوشهر میزبان چهار شهید گمنام می‌شود

0

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: طی روزهای آینده، این شهرستان میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس است که در دو شهر پول و کجور تشییع و تدفین می شوند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا مازندران، سرهنگ حسین جناسمی اظهار کرد: در مجموع هشت شهید گمنام دفاع مقدس از جاده کندوان وارد مازندران شده و پس از استقبال، وداع و مراسم تشییع، تدفین خواهند شد.

وی با اشاره به جایگاه شهدا به عنوان امامزادگان عشق از تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ستاد استقبال از شهدای گمنام با حضور فرماندار، بخشدار، مسئولان و شهرداران شهرهای پول و کجور نوشهر تشکیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: آئین استقبال از چهار شهید گمنام صبح جمعه هفتم تیر از ساعت ۱۰ صبح در میدان همافران نوشهر با حضور نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و شامگاه جمعه در مسجد امام جعفر صادق (ع) نیز شب وداع با چهار شهید گمنام با سخنرانی امام جمعه چالوس همراه خواهد بود.

جناسمی خاطرنشان کرد: در روز شهادت امام صادق (ع) مراسم تشییع پیکر مطهر چهار شهید از شهر نوشهر به سمت بخش کجور برگزار می‌شود و در شهرهای پول و کجور نیز تشییع و تدفین خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.