پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوروز به فکر نیازمندان باشیم/ لزوم نظارت بر بازار

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به اینکه مردم از گرانی اجناس و قیمت‌ها در بازار گلایه دارند از دولت و مسئولان خواست تا نظارت بیشتری بر بازار در آستانه نوروز داشته باشد.

وی همچنین از اصناف و بازاریان خواست تا با دریافت سود کمتر به فکر مردم و اقشار نیازمند در آستانه سال جدید باشند.

وی همچنین با اشاره به مسائل پیش آمده به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا افزود: آمریکا و دوستانش بدانند که نمی‌توانند ملت ایران را که برای حفظ و استقرار نظام اسلامی از جان مایه گذاشته اند را به زانو درآورد.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه ملت ایران پیرو فرهنگ قرآن و عاشورا است تاکید کرد: آنانی که دلخوش به برقراری رابطه با آمریکا هستند بدانند نمی‌توانند ملت ایران را به میز مذاکره بکشانند و دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با عنوان اینکه ایران اسلامی نماد مبارزه با استکبار جهانی و امید مظلومان به شمار می‌رود بر لزوم وحدت و همبستگی بین مسلمانان تاکید کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با اتحاد کشورهای اسلامی به زانو درخواهد آمد.

وی همچنین از سران برخی کشورهای اسلامی که ادعای خادم الحرمین بودن دارند به دلیل دوستی با دشمنان اسلام انتقاد کرد و آنان را خائن الحرمین نامید.

آیت الله طبرسی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد از این نهاد به عنوان یکی از مقدس‌ترین نهاد در خدمت به مردم محروم جامعه یاد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.