پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوروز بانشاط با برپایی جشن های فرهنگی در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان صبح پنجشنبه در گردهمایی شهرداران مازندران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: متأسفانه با توجه به خطراتی که در سال‌های گذشته پیش آمده است، می‌طلبد که مراسم‌های آئینی و سنتی اجرا شود تا بازتاب و خطرات منفی نداشته باشد.

وی با تاکید بر برگزاری جشن‌های مذهبی و سنتی در ایام نوروز و اماکن فرهنگی و مذهبی در استان خواستار همکاری دستگاه‌ها برای برپایی پرشور این جشن‌ها شد.

رازجویان با عنوان اینکه دولت در سال ۹۸ در مضیقه اقتصادی قرار دارد تصریح کرد: هر اقدامی که توسط بخش‌های مختلف از جمله شهرداران انجام شود، بارقه امید در دل مردم ایجاد می‌شود زیرا مردم همیشه پای کار هستند و به نظام و انقلاب دل بسته‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، با بیان اینکه نگهداری رودخانه‌ها در محدوده شهرداری‌ها به آنان واگذار می‌شود گفت: دیواره سازی رودخانه‌ها نیز به شهرداری‌ها واگذار می‌شود و در این راستا چند رودخانه به عنوان پایلوت درنظر گرفته شده است.

رازجویان ادامه داد: در برخی از شهرها بازارچه‌هایی با داربست در حال ایجاد است که علاوه بر مشکلات ترافیکی، امکان بروز حادثه وجود دارد و شهرداران باید در انتخاب مکان برای احداث بازارچه‌های موقت دقت بیشتری داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.