پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوای «ایران فدای اشک و خنده تو» سالار عقیلی در رختکن نساجی مازندران+فیلم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سالار عقیلی خواننده مازندرانی کشور پس از صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به فینال جام حذفی کشور در رختکن نساجی در ورزشگاه آزادی حضور یافت و این پیروزی را به بازیکنان و هواداران این تیم تبریک گفت.

سالار عقیلی در جمع کادر فنی و بازیکنان نساجی مازندران با بیان اینکه اگر کنسرت می‌دادم به این اندازه استرس نداشتم، اظهار کرد: بازیکنان نساجی واقعا در این بازی گل کاشتند و زحمات بسیاری کشیدند.

همچنین سالار عقیلی که از این پیروزی تیم نساجی خوشحال بود، نوای «ایران فدای اشک و خنده تو» را برای هواداران و بازیکنان نساجی خواند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران شب گذشته در نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست مس کرمان شد و برای نخستین‌بار به فینال جام حذفی کشور راه‌یافت.

پیام تبریک مجمع نمایندگان مازندران در پی پیروزی نساجی

رضا حاجی‌پور رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی طی پیامی پیروزی تیم نساجی مقابل مس کرمان و راهیابی به فینال جام حذفی کشور را به هواداران و بازیکنان این تیم تبریک گفت.
در این پیام آمده است، پیروزی تیم پرافتخار نساجی مازندران برابر مس کرمان در رقابت‌های نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور مایه غرور و نشاط علویان شد.
اینجانب به نمایندگی از خادمان مردم شریف و متدین مازندران در خانه ملت صعود مقتدرانه سرخ پوشان نساجی مازندران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت بیشتر افتخارآفرینان این تیم محبوب را در مراحل بعدی رقابت‌ها از خداوند سبحان خواستارم.

 /۸۶۰۳۱/غ/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.