پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نواسانات نتیجه‌ای ناشی از قرعه سخت است/لیگ پرفشاری داریم

0

بهروز عطایی، پس از پیروزی باارزش ۳ بر ۲ تیمش برابر تیم مدعی سایپا تهران درآمل به خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه در شروع بازی‌های امسال لیگ، قرعه برای تیم لبنیات هراز به دلخواه نبود و از شانس بد ما، با چهار تیم مدعی لیگ که هم اکنون تیم‌های بالای جدول لیگ هم هستند، بازی کردیم و در دو بازی پیروز و دو بازی را با شکست به پایان رساندیم.

وی افزود: البته طبیعی هم بود که تیم ما تحت فشار بازی‌ها ونیز نتایج آن قرار بگیرد، هرچند اعتقاد دارم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

عطایی اضافه کرد، که بازی‌هایی را که برگزار کردیم، این باور را در تیم و بازیکنان ما به وجود آورد که توان رؤیا رویی با هر حریفی را داریم و این دربازی‌های آینده کمک خوبی به تیم هراز خواهد کرد.

پیروزی برابر سایپا هدیه به تماشاگران آملی

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل در بخش دیگری، پیروزی با ارزش تیمش برابر سایپا تهران را تقدیم هواداران این تیم کرد و گفت: جای تماشاگران واقعاً در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل خالی بود چرا که آنان از دیدن یک بازی تماشایی از هر دو تیم محروم بودند و امیدوارم که هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه کن تا شاهد حضور و حمایت همه جانبه تماشاچیان درسالن ها باشیم.

عطایی ادامه داد، تیم سایپا از تیم‌های بسیار قوی امسال لیگ برتر والیبال با هدایت مصطفی کارخانه از مربیان خوب والیبال کشور است، و می‌دانستیم که با چه تیمی بازی خواهیم کرد.

وی افزود: با وجود اطلاعاتی که از تیم سایپا داشتیم، در دو دست اول بازی عملکرد خوبی نداشتیم، اما رفته رفته جو بازی به سود تیم ما تغییر کرد و توانستیم نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

هیچ تیمی درحاشیه امن نیست

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در بخش دیگری با بیان اینکه بازی‌های امسال لیگ فشرده و نزدیک هست، گفت: این نشان دهنده این موضوع هست که لیگ پرفشاری را داریم و هیچ تیمی در حاشیه امنیت کامل نیست و کار برای همه تیم‌ها سخت خواهد بود.

تیم والیبال لبنیات هراز آمل چهارشنبه شب در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بر ۲ میهمان مدعی خود ساپیا تهران را شکست داد وصاحب دومین پیروزی این فصل خود شد.

شاگردان بهروزعطایی درتیم لیبنیات هرازآمل اکنون در رده هشتم جدول پانزده تیمی این رقابتها قرار دارند.

کد خبر 5031743
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.