پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس منطقه چهاردانگه +تصاویر

زنگ بازگشایی مدارس، امروز ۳مهر ماه ۱۳۹۵ همزمان با سراسر کشور، در منطقه چهاردانگه، به صدا در آمد و دانش آموزان در کلاس های درس حاضر شدند.

0

 

 به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، زنگ بازگشایی در مدارس منطقه، امروز۳مهرماه ۱۳۹۵همزمان با سراسر کشور، به صدا در آمد و دانش آموزان در کلاس های درس حاضر شدند.

 

مراسم متمرکز منطقه، در دبستان فردوسی شهر کیاسر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه – شهر کیاسر، دکتر قادری، رییس اداره آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران،خانواده معظم شهدا، مسئولین منطقه و شهر کیاسر، پس از قرائت کلام الله مجید و تنین انداز شدن زنگ شروع کلاس درس و سال تحصیلی ۹۶- ۱۳۹۵«زنگ بازگشایی»  با برنامه هایی ازقبیل: سرود جمهوری اسلامی، سرود بازگشایی، قرائت مقاله و پیام وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش به مناسبت شروع سال تحصیلی و…اجرا شد.

 

 در این مراسم پس از خیر مقدم گویی و تبریک مسعودیان زاده (رییس اداره آموزش و پرورش منطقه)،حجت الاسلام والمسلمین تیموری(امام جمعه بخش چهاردانگه–شهر کیاسر) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدّس و یاد و خاطر شهدای ۸ سال دفاع مقدّس و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس، از آموزش و پرورش به دلیل اقدامات خوب و تحت پوشش قرار دادن نقاط کم جمعیت(مدارس یک یا دو دانش آموز)تقدیر کرد.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم گفت: دانش نور است، پس هرکس به سوی دانش برود همیشه در نور و روشنایی است و کسی که دنبال دانش نرود در تاریکی به سر می برد و خطاب به دانش آموزان گفت: باید از این فرصت مدرسه و تحصیل که برای شما فراهم شده است برای رسیدن به نور بهره ببرید.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری افزود: از دست دادن فرصت غصّه است و متذکر شد باید فرصت را غنیمت شمرد و از آن به نحو احسن استفاده نمود.

 

امام جمعه کیاسر، خطاب به معلمان گفت: شما امانتدار و مسئول هستید و باید خوب امانتداری نمایید و به رسالت معلمی خوب عمل کنید.

 

ایشان در ادمه، خانواده ها و دیگر نهادها را به تعامل و همکاری با آموزش و پرورش دعوت کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم تا کشور را به اوج عزّت برسانیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری، همراهی و همدلی با آموزش و پرورش را وظیفه همگان دانست و گفت نعمت ولایت، مردم خوب و جوانان را قدر بدانیم و در به ثمر رساندن مسئولیت خودمان در قبال این نعمات تلاش نماییم.

 

در پایان این مراسم، دانش آموزان با تمسک به کلام ا… مجید روانه کلاس درس شدند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.