پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نهادهای فرهنگی در مسیر انقلاب گام بردارند

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سردار سیاوش مسلمی چهارشنبه‌شب در سفر خود به بابلسر با امام جمعه بابلسر دیدار و بعد با خانواده شهید مدافع حرم علیرضا دیدار کرد.

 مسلمی در دیدار با حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر گفت: نهادهای فرهنگی و پاسدار انقلاب اسلامی باید با هم‌افزایی بیشتر در مسیر انقلاب گام بردارند و به رشد و پیشرفت انقلاب کمک کنند.

 

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: همدلی نهادهای انقلابی تقویت و تعالی انقلاب را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه شهرستان بابلسر نیز در این دیدار بیان کرد: پاسداری از انقلاب به معنای  وجودیت و پویایی انقلاب است که هر شخصی با دیدگاه پاسداری از انقلاب معنویت‌گرایی خود را نمایان می‌کند.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: پیوند دو نهاد دفتر امام جمعه و سپاه پاسداران استحکام بیشتر انقلاب اسلامی را به همراه دارد و با پیروی از رهبری برای مردم سودمند است که هرچه ما ارتباط صمیمی‌تری داشته باشیم شهدا و مقام معظم رهبری از ما راضی خواهد بود.

در این دیدار قاب عکس مادر شهید محمدصادق رضایی با در دست داشتن استخوان‌های فرزند شهیدش در دفتر امام جمعه مورد توجه فرمانده سپاه کربلا قرار گرفت و در پایان این دیدار امام جمعه بابلسر این قاب عکس را به سردار مسلمی هدیه دادند.

 

مسلمی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علیرضا بریری نیز اظهار کرد: امروز در فضای تهاجم فرهنگی که قرار داریم،خانواده‌ها نتوانستند از الگوی صحیح فرهنگی برای تربیت فرزندان خود استفاده کنند، خانواده شهدا باید در جامعه به عنوان الگوی سبک زندگی اسلامی نهادینه شوند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود:خانواده شهدا نیازی به توجه ما مسئولان ندارند بلکه ما به دعای این عزیزان در جهت ادامه دادن راه دشوار شهدا شدیدا نیازمند هستیم.

 /3141/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.